skimaatjes voor last minute ski trip

Beste Wintersportliefhebbers,

Ik ben opzoek naar 1 of meerdere wintersporters die last minute naar de sneeuw willen en er een gezellige wintersportvakantie van willen maken. Stuur mij een priveberichtje als dit ook leuk lijkt!

Nola ik ben geintresseerd weet niet hoe ik hier persoonlijk kan reageren

Persoonlijk reageren kan door op de persoon, in dit geval Nola_, zijn of haar naam te klikken en dan privé bericht te sturen.

Hai Nola,

Ik zou komende week een weekje willen skiën en overweeg een groepsreis, maar dat is best duur. Op deze manier iets goedkoper wellicht. Wat is je leeftijd? Ik ben een sportieve 55’er.

groetjes Yvonne

In/rond maart wil ik (nogmaals) een week naar de Franse Alpen. Appartement (niet zo’n grote legbatterij, liever chalet). Ik ben gevorderd skiër, maar hou het rustig.

Huub

Hoi Nola,

Lijkt me leuk om een weekje te skiën. Ik ben 55 jaar ( maar jong van geest) en ervaren skiër
Waar zou je heen willen
Gr Mo

Ik zoek ook nog een groepje, ik ben een vrouw, 51 jaar, woon in Koedijk. Gevorderde skiër. Sportief. Liefst veel skiën, drankje op de piste oid. Ik ben geen kroegtijger ;) groetjes Linda

Dag Lin,
Ik ben een ski-vakantie (± week 12) aan het voorbereiden. Je kunt je nog aansluiten.
groet, Huub.

Huub

Bedankt voor het aanbod. Ik hoop dat ik mezelf kan bevrijden van mijn werk.

Dag Jacob,
Heb je gereageerd op mijn aanbod of aan de oproep van Nola?
Groet, Huub

Huub

Plaats een reactie