Snowboard binding

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort overgestapt van ski op snowboard dus ben hier nog vrij nieuw in. Nou probeer ik de binding aan te passen maar ik snap er niks meer van. Ik krijg de toe strap namelijk niet aangepast. Ik zag overal online dat de strap in de center van de boot moet zitten. Nou als ik naar mijn strap kijk lijkt het bij deze gewoon niet het geval ivm de vorm van de strap, de plaatsing van de gesp en de lengte van de straps. Kunnen jullie mij helpen of dit nou wel klopt of niet? en wat ik kan doen om het aan te passen mocht het niet kloppen?

null
null
uploading: 1674422364592257434307206570685.jpg
null
null
null

*bericht bewerkt door Lorrentjuuuh op 22 jan 2023 22:31

Volgens mij kun je dat bij deze toe strap niet.
Het is lastig te zien op je foto.

*bericht bewerkt door janssen66 op 22 jan 2023 22:25

Volgens mij kan dat inderdaad niet met deze. Ik zie ook geen extra gaatjes zitten. Dit model is volgens mij ook vooral geschikt om over de bovenkant van de schoen te doen en niet over de tenen zelf.

Zoals hierboven al aangegeven, dit is een gewone toe-strap en geen nose-cap zoals jij waarschijnlijk bedoelt. Niet aan te passen en dient gewoon over de voet vastgemaakt te worden als standaard.
Indien je een andere wilt zul je moeten ruilen/nieuwe kopen of dit behouden wat helemaal geen slechte keuze is overigens.

Succes!

Plaats een reactie