Goede Cafés/restaurants

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tignes - Val d'Isère

Beste

Volgende week vertrek ik met nog 3 vrienden op skitrip naar dit prachtige skigebied. Kan iemand mij wat cafés en/of restaurants (zowel langs de pistes als/of in het dal) aanbevelen die redelijk goed zijn maar ook niet overdreven duur (voor studenten)? Andere aanbevelingen mogen ook altijd :)

Vriendelijke groeten!!

*bericht bewerkt door pvdb3800 op 26 jan 2023 20:45

La taverne des neiges Val Claret. Bij het einde van de (asfalt)weg, waar de bussen draaien. Daar waar ongeveer het treintje om hoog gaat.
Giraffes met Leffe blond. Goede herinneringen aan.

Ik ben zelf verbleven in Val D’isere vandaar dat onderstaande vooral Val D’Isere gefocust is.

La Taverne des neiges in Val Claret zoals Geraertshoven hierboven zegt.

Op de piste:
La Plage - L’Ouillette, de solaise gondel omhoog klein stukje afdalen … richting Madeleine lift. Heerlijk eten grote grill/bbq buiten. Surf uitstraling vanwege het bevroren meertje voor de deur.

Aan de Tignes kant, Le Panoramic onder de Grand Motte gletscher was okay

In Val D’isere dorp:
Brasserie Le Garage - relaxte studentikoze sfeer.
La Corniche
La Taverne d’Alsace
Restaurant La Baraque (wel ietsjes duurder dan de bovenstaande 3)

Cocorico voor de Apres ski in Val D’isere was gedurende Kerst wel de hotspot, iedere dag ram vol.

*bericht bewerkt door Sling op 27 jan 2023 16:04

La Rosee Blanche aan de La Daille kant. Nog prima prijzen voor drinken en heerlijke croque monsieurs!

Snow!

In Val Claret vind ik Le Couloir en La Pignatta erg lekker en niet te duur. Wel meer voor avondeten.
Bij de Grizzly bar met mooi weer ook een keer voor de lunch buiten en barbecue gehad, was echt top. Was alleen niet heel goedkoop weet ik nog.

Plaats een reactie