Te koop: Blizzard Rustler 9 - 180cm

Hierbij bied ik mijn Blizzard Rustlers 9 te koop aan. Had ze een tijdje geleden te koop gezet. Maar mijn zoon wilde nog een dagje de poeder in. Beide zijn we erachter gekomen, dat we toch liever op de piste blijven dan er buiten. Dus vandaar definitief in de verkoop. Totaal aantal skidagen: 5

Rustlers 9, 180 cm, radius 17m, 94cm onder de schoen.
Voorzien van Tyrolia - Attack² 13 Gripwalk bindingen. Staan op 305mm (is nog iets verstelbaar)
Kleine kras op het belag + wat minieme gebruiksporen (zie foto’s)

De kanten zijn geslepen (88 graden) en voorzien van een verse laag wax. Dus seizoen en ski- klaar.

Vraagprijs: 300 euro !
Graag ophalen (ipv versturen); omgeving Arnhem

null

null

null

null

null

null

null

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Ik heb niet direct interesse maar wel een paar vragen:
Hoe deden de ski’s het in de poeder?
Uit welk jaar komen de ski’s?
En hoe zijn de bindingen aan te passen? Naar bijv. een zoollengte van 309 mm

Gang is alles

@Jesper, mij dochter heeft die ook, toevallig ook zelfde maat. In echte diepe poeder zijn ze natuurlijk een beetje te smal, dan is de Rustler 10 of 11 beter. Maar, ze gaan nog steeds heel behoorlijk, want ze hebben veel rocker en taper.
Voor mijn dochter perfect, want helaas skiën wij op vakantie (daar zijn ze voor) niet elke dag diepe poeder. Wel bijna de hele tijd off piste, buckels, bomen e.d. en ze ‘pivotten’ heel goed, dus perfect daar voor. Op de pist carven ze een best levendig, maar ja, het is geen piste ski (daar heeft ze de Thunderbird Sport ti voor).
Hij skiet makkelijk, en is ook niet te zwaar, dus neem hem niet te kort.

https://blisterreview.com/gear-reviews/2018-2019-blizzard-ru…

Ik heb niet direct interesse maar wel een paar vragen:
Hoe deden de ski’s het in de poeder?
Uit welk jaar komen de ski’s?
En hoe zijn de bindingen aan te passen? Naar bijv. een zoollengte van 309 mm

Jesper op 29 jan 2023 23:42

@Jesper, ik denk dat het verhaal @Slim de kenmerken van de ski prima beschrijft (ik ben zelf 1,82 en weeg 84kg)
De skies heb ik in juli 2020 nieuw aangeschaft. Een zoollengte van 309 is absoluut geen probleem. Ondanks dat de bindingen geboord zijn, is er nog zeker 1 - 1,5 cm speling.

*bericht bewerkt door ReneG op 30 jan 2023 07:58

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Gereserveerd

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Dank! Ben ik ook weer wat wijzer

Gang is alles

En verkocht…

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Plaats een reactie