shortski voorjaarsvakantie

Ik ben van plan om met onze oudste zoon een paar dagen te gaan skieen tijdens de voorjaarsvakantie (regio midden). Dit met name om mijn nieuwe ski’s en schoenen uit te proberen. Vogezen (La Bresse), Feldberg of Sauerland zijn vooralsnog de opties. Ik ben echter huiverig voor extreme drukte. Heeft iemand ervaring met deze gebieden in de voorjaarsvakantie? Alvast dank voor jullie reacties.

Winterberg zal druk zijn.
Ik zou zeggen, probeer een accomodatie te boeken. Als dat lastig is omdat bijna alles vol zit, weet je dat het druk gaat worden.
Wallonië heeft vakantie in die periode en volgens mij ook een gedeelte van Frankrijk, dus misschien Duitsland rustiger als je niet in het weekend gaat.
En anders dagje Landgraaf om je ski’s en schoenen te testen. In de kerstvakantie daar genoeg hopen.

Winterberg en SnowWorld zijn tijdens de carnavals vakantie (imo bizar druk)…

De midweek van de voorjaarsvakantie midden-NL zou dit jaar alles mee kunnen vallen in Winterberg. Volgens mij zijn dan nergens vakanties meer in D. Zie ook het vakantieoverzicht op deze site.

In die periode (ervan uitgaande dat jouw vakantie 25 feb begint) heeft alleen zuid frankrijk en regio Parijs nog vakantie. Als je de weekenden mijdt, is het te doen in de Vogezen.

Plaats een reactie