Reisgenoten gezocht 4-11 maart Oostenrijk

Hi alllll!
Jorrit en ik zijn 2 gevorderde snowboarders van 35 en 39, maar jong van geest ;) Al eerder zijn wij via dit forum met een groep op vakantie geweest, wat erg goed is gevallen! Oostenrijk heeft onze voorkeur en dan bijvoorbeeld naar Saalbach, Solden of Gerlos, maar we zijn flexibel! Joyce zal vanaf Amsterdam met de auto richting de Achterhoek rijden om vanuit daar samen verder te reizen met de auto.

Wij zijn opzoek naar gezellige mensen die op dezelfde golflengte zitten:

  • leeftijd circa 25-45 jaar, leuke mix tussen (vrijgezelle) m/v
  • die hard après ski fan! Elke dag dansjes doen!
  • eerste skilift pakken en door tot de laatste
  • mooie dagtochten maken, maar liever niet met 120 km per uur
  • blauw/rode pistes allemaal prima, zwart alleen als het echt moet haha
  • een spelletjes- en gourmet avond to get to know each other (30 seconds ;p)
  • combi van thuis koken en een keertje uit eten
  • liefst in een huisje/appartement, maar hotel is ook een optie

Spreekt dit je aan? Stuur ons dan een leuk berichtje
Note: we zijn geen stel, wel (wintersport) vrienden :)
Liefs

null

*bericht bewerkt door Joycedb op 05 feb 2023 22:42

Ben in december voor 5 dagen naar Ischgl geweest met Joyce en 2 ander wintersportsers van op het forum hier. Heel goed bevallen, Joyce is een toffe en correcte dame die heel gemakkelijk in omgang is en idd houdt van gourmetten en dansen :).

Niets op aan te merken, organiseren en afspreken, boeken, etc ging allemaal heel vlot.
Veel plezier Joyce als je nog een groepje kan maken. Ik heb het voor dit jaar weer gehad, wie weet maybe next year…

hoi Joyce,
Wat een leuk bericht…Ik ben ook een die hard apres ski fan. En overdag lekker skieen en een drankje op z’n tijd. Lijkt me super om mee te gaan Ik heb een pb gestuurd naar je met m’n mail adres. Groetjes Mo

Hee Joyce en Jorrit,

Ik zag jullie berichtje, klinkt gezellig! Ik sta op het punt iets te gaan boeken in die week. Plan was in de buurt van Zillertal Arena. Mijn reisgezelschap is helaas af gehaakt. Lijkt me leuk om mee te gaan.

Ik stuur mijn 06 nr in pb.

Groetjes Niek

Wij hebben zelf al geboekt; maar mochten jullie in Wagrain of Flachau belanden; kunnen we altijd een keer een biertje doen

We zoeken nog 1 reisgenoot 🤩
Onze bestemming heeft ruim 240 km aan pistes en het staat bekend om zijn bruisende après ski.

Je deelt de kamer met een man (31) en vertrek is op 5/6 tot 11/12 maart (exacte data in overleg). Hij heeft een auto dus je kan meerijden!

Hoi Joyce,
Zijn jullie nog steeds op zoek? Helaas zijn mijn wintersport vrienden afgehaakt dit jaar, maar heb ik zelf wel erg veel zin om te gaan. Ik hoor het wel.

Hey! Dit kinkt super! Ik ook als groot wintersport liefhebber, ben een gevorderde skiester van 43 jaar en vrijgezel, die van elke wintersport weer een feestje maakt, ik ben heel sociaal en kan mij snel aanpassen… ben zeker die Die hard Apres skier! Misschien moeten jullie mij dan zeker meenemen voor een onvergetelijke wintersport 😉

Hey! Ben dit jaar al 2x geweest, maar krijg er geen genoeg van, alsook. Het is ook altijd een heel gedoe om mensen op te trommelen. Indien jullie nog iets aan het plannen zijn, laat gerust iets weten! Robbe 28jr uit Lier BE GEVORDERD skieer. Grtjs

Plaats een reactie