Gezocht: Winterbanden+Velg 215/55/17 - 235/45/18 - 235/40/19 voor Skoda Suberb.

Gezocht voor een Skoda Suberb, goede winterbandenset incl velgen. Minimaal 5 mm profiel of meer.
215/55/17
235/45/18
235/40/19

Kan ze nieuw bij de dealer krijgen voor €1345.- dus geen fantasieprijzen. Max €1000.- voor een gebruikte set.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Ik neem aan dat je ook op Marktplaats zoekt? Verder passen misschien ook velgen van een Octavia of verschillende modellen van VW. Wel even goed naar steekmaat, ET-waarde en naafdiameter kijken.
Succes!

Gezocht voor een Skoda Suberb, goede winterbandenset incl velgen. Minimaal 5 mm profiel of meer.
215/55/17
235/45/18
235/40/19

Kan ze nieuw bij de dealer krijgen voor €1345.- dus geen fantasieprijzen. Max €1000.- voor een gebruikte set.

Jools op 07 feb 2023 17:36

Voor dat geld koop je ze toch nieuw??

Bla, bla, bla.

Waar woon je? Als het niet al te ver weg is van de grens is het gezien je budget een tip om ze nieuw met velg in Duitsland te kopen. Moet lukken voor max €1000.

volgens mij als je deze jongens even raadpleegt ben je voor ca. Eur 600 tot Eur 650 klaar en heb je een nieuwe set: https://www.velgenland.nl/winkelwagen/

JA ik zag nieuwprijs €1395.- via de dealer maar het kan ook wel goedkoper zie ik, dank :D

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Heb enkel een 215/60 R17 liggen waar ik vanaf kan.

Het is o zo hard genieten.

Ik heb vier lichtmetalen velgen (zeer mooie staat) liggen met deze maten:
ET-maat : ET 46
Steek : 5 x 100
Breedte x velgdiameter : 7J x 17
Naafdiameter : 60,1 mm

Lagen onder een Subaru, maar dat zegt niks. Het gaat immers om de maten…
De juiste naafdiameter wordt overigens heel vaak ‘bereikt’ d.m.v. kunststof naafringetjes.

@Jools, heb je rekening gehouden met sneeuwkettingen? Zelf heb ik een Passat dus onderhuids waarschijnlijk een heel end vergelijkbaar. Daar komt de winterband zeer nauw ivm ruimte voor de sneeuwkettingen.is Het is verstandig om even het instructie boekje na te kijken welke banden en welke ET waarde de velg moet hebben.

@Jools, heb je rekening gehouden met sneeuwkettingen? Zelf heb ik een Passat dus onderhuids waarschijnlijk een heel end vergelijkbaar. Daar komt de winterband zeer nauw ivm ruimte voor de sneeuwkettingen.is Het is verstandig om even het instructie boekje na te kijken welke banden en welke ET waarde de velg moet hebben.

Joko op 08 feb 2023 12:25

Ah goeie, dat wist ik niet. Heeft dat dan te maken met je bandmaat? Dus dan beter 17" ipv 18 of?

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Breedte, hoogte en offset van je wielen. Wanneer tijdens het sturen de ketting ergens tegenaan gaat lopen, dan heb je flink schade.

Ik heb een set orginele audi velgen te koop 16 inch met winterbanden.
Steekmaat is 5x112.
Proefieldikte 5+ mm.
Et waarde/ maat is 42
Kijk even op www.steekmaat.nl of ze ook bij jou passen. ik denk het namelijk wel.

Heb ik voor je, maat 225 x 55 x 17. steek 5 x 112 ET 37
Mooie set orgineel Audi, mag weg voor € 500,–

null
null
null

Plaats een reactie