Ervaringen Merken 8848 en RevolutionRace

Beste winterfanaten,

Heeft er iemand ervaringen met de skikledingmerken 8848 en/of RevolutionRace

Ik ski op dit moment nog steeds in mijn 13 jaar oude O’neill broek. 2 jaar geleden wel even een andere jas gekocht van Protest, maar op dit vlak in het verleden dus niet veel geïnvesteerd.
Daar moet dus verandering in komen :P.
De laatste jaren wel flink geïnvesteerd in skilessen en daardoor het niveau bereikt dat ik actiever ski en ook de off-piste lonkt. Dit ook al een aantal keer met een leraar gedaan. Vandaar het idee om te investeren in een goede hardshell set.

Nu kwam ik bovenstaande merken tegen en vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft? Andere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom. Ik probeer voor maximaal ongeveer 500 euro een mooie set te vinden in de sale.

Heb een wandelbroek van RR en een hoody, snel geleverd, goede maat voering, broek zit goed, soepel materiaal, genoeg zakken, en extra kniestukken, materiaal in de knieholtes is elastisch, goed draag comfort. In de zomer is hij alleen te warm, maar draag hem nu ook en als het geen min 8 is is hij warm genoeg.

Dienten Die Alte schule

Mijn man heeft deze winter een jas gekocht van 8848 en is daar heel tevreden over. Zowel op de fiets naar zijn werk, als op de piste, een paar weken geleden.

Fan van de outdoor kleding van RR. Hun skikleding geen ervaring mee, maar met alles wat ik tot nu toe heb gekocht van ze was top. Voor dames valt ietsje aan de krappe kant, dus bij twijfel tussen 2 maten de grootste kiezen. Mannen valt aardig op maat.

Een paar jaar terug in Sölden een hardShell van 8848 gebruikt. Helemaal niets mis mee. Helaas hier toen niet kunnen vinden, dus wat anders gekozen 😀

*bericht bewerkt door evr66 op 15 feb 2023 20:26

Edwin van Riel

Bedankt voor jullie reacties!

Ik kom op internet over RR ook een paar reviews tegen waarbij de quality control niet helemaal goed is gegaan.
Ik ben op dit moment ook naar Black Diamond aan het kijken.

Ik heb sinds dit seizoen een set van Open Wear en ben zeer tevreden. Misschien ook een idee.

Ik heb sinds dit seizoen een set van Open Wear en ben zeer tevreden. Misschien ook een idee.

Snow_Junky op 15 feb 2023 21:36

Ik ga er naar kijken!

Plaats een reactie