Familie weigert appartement wegens te veel sneeuw voor het raam

Helaas ben ik niet zo’n beste schrijver, maar ik vond dit zo vreemd dat ik het niet kon laten om het hier te delen.

Ik ben op vakantie in Utah. Daar hebben ze een fantastisch seizoen. Zo’n 160% van de gemiddelde sneeuw val , die sowieso al tot de betere in Noord-Amerika behoort.
Als gevolg daarvan zijn er sneeuw dieptes van 2-3 meter te vinden in de bergen.

Een vriend van mij is manager bij een high end lodge in Deer Valley (Park City).
Afgelopen vrijdag aan het begin van het lange weekend (Maandag Presidents Day), kwam er een familie aan. Nadat ze ingecheckt waren, waren ze erg boos, en wilden de manager spreken. Toen mijn vriend op kwam dagen, kreeg hij de wind van voren:
Ze wilden toch echt wel uitzicht op de bergen vanuit de woonkamer. Helaas was door de flinke sneeuwval, de onderste helft van het raam uitzicht gevuld met sneeuw, en daarboven alleen lucht te zien.
En het was ook vreselijk dat er voor het badkamer raam een plaat multiplex stond. (Die was daar geplaatst om de zorgen dat de sneeuw niet tegen het raam aan schoof, en daar doorheen brak).
Toen hij ze mededeelde dat hij niets aan de sneeuw kon doen, en dat er geen andere accommodatie beschikbaar was, zijn ze boos vertrokken, terwijl ze al betaald hadden: $13000!
En ze vertelden ook dat ze naar de rechter zouden stappen.

🫡

*bericht bewerkt door Slim op 20 feb 2023 03:55

Amerikanen en naar de rechter 🤣
Leuk geschreven overigens!

Maar ik geef ze nog wel kans ook. Voor zo’n bedrag mag je bepaalde verwachtingen hebben en ik krijg de indruk dat de lodge best een ongezellige en donkere plek geworden is. Zeker als er geadverteerd is met foto’s van het mooie uitzicht en de lichte kamers…
Laat die vriend even een filmpje maken van hoe het er nu bij staat (als dat wel gewoon leuk is) en waarop te zien is dat sneeuwruimen daadwerkelijk onmogelijk is. De gasten hebben vast foto’s gemaakt waaruit blijkt dat het een ongezellig hok is.

Pfff, die hadden beter kirchberg geboekt, heb je dat soort problemen niet momenteel

null

Edwin van Riel

aaahhh shit…

Voorjaarsvakantie en dan dit soort droevige beelden…

Is dat bij die “talsen” sleeplift aan de kant van Jochberg?

*bericht bewerkt door Kdtl op 20 feb 2023 07:14

Totales Vollidiot

Te veel sneeuw zeg! En dan nog voor het raam! Schandalig! :)
Is dat prijsje voor een lang weekend of een maand @Slim?

Bla, bla, bla.

White Lotus in reallife :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

aaahhh shit…

Voorjaarsvakantie en dan dit soort droevige beelden…

Is dat bij die “talsen” sleeplift aan de kant van Jochberg?

Kdtl op 20 feb 2023 07:14

Dat weet ik niet, ben er nooit geweest. Vriendje van me geeft daar les nu. Werd omschreven als “de oefenweide”

Edwin van Riel

Hahaha, dat was zo’n plezant verhaaltje.

Oh zo stereotype van de Amerikaan ook: klagen om onbenulligheden en dan suing suing suing the bastards :))))

13k$, precies andere prijscategorie dan mijn vakanties ook…

null

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Pfff, die hadden beter kirchberg geboekt, heb je dat soort problemen niet momenteel

null

evr66 op 20 feb 2023 07:01

Dit is beneden in het dorp aan de voet van de Gaisberg. Geen representatief beeld voor de rest van het gebied natuurlijk.

Volgende keer mij graag bellen. Dan offer ik me wel op om in zo’n donker hol te gaan zitten. (als de rekening toch al betaald is)

Pfff, die hadden beter kirchberg geboekt, heb je dat soort problemen niet momenteel

null

evr66 op 20 feb 2023 07:01

Dit is beneden in het dorp aan de voet van de Gaisberg. Geen representatief beeld voor de rest van het gebied natuurlijk.

Soost op 21 feb 2023 10:02

Boven schijnt het iets beter, maar niet veel. Maar goed, je kunt skien…

Edwin van Riel

Te veel sneeuw zeg! En dan nog voor het raam! Schandalig! :)
Is dat prijsje voor een lang weekend of een maand @Slim?

bartvwg op 19 feb 2023 23:37

Dat was voor het lang weekend.
Ik denk dat mensen die in dat soort wereld leven, gewend zijn dat alles precies wordt geregeld zoals zij willen…

Plaats een reactie