Vignet

Waar best vignet aankopen?
Aan de grens of tankstation voor de grens.Is het in een tankstation duurder?

Voor Oostenrijk?

Online, is t makkelijkst. Let wel op dat er een paar onnodig dure aanbieders zijn.
En sticker is overal even duur. De wachtrij kan wel wisselen per tankstation…

Kost hetzelfde, maakt dus niet uit. In Nederland bijvoorbeeld bij ANWB vertel je nog wel een extra fee. Oh en voor degenen die het teveel moeite vinden om fysiek te kopen als je toch al moet tanken, je kunt ook een digitaal vignet kopen.

Heb je t nodig?
Tot aan kufstein sud o.a. is t vrij

https://www.asfinag.at/

Gewoon via de organisatie die er ook op toe ziet. Voor last minute boeking aanklikken dat je ondernemer bent dan is het vignet direct geldig. Hierdoor heb je ook geen probleem met verkeerd plakken etc waar nu met camera’s op wordt gecontroleerd.

https://www.asfinag.at/

Gewoon via de organisatie die er ook op toe ziet. Voor last minute boeking aanklikken dat je ondernemer bent dan is het vignet direct geldig. Hierdoor heb je ook geen probleem met verkeerd plakken etc waar nu met camera’s op wordt gecontroleerd.

PaddyB op 07 mrt 2023 08:04

Bijkomend voordeel is dat als je een dag eerder richting Oostenrijk gaat je het nog kan veranderen.

It is an amazing world

Niet aan de grens, maar ruim daarvoor in Duitsland als je toch een plas- of tankpauze maakt. Let op de borden ‘Hier gibt’s die Vignette’

Life is what happens while you were checking your phone

Waar best vignet aankopen?
Aan de grens of tankstation voor de grens.Is het in een tankstation duurder?

anndebacker op 07 mrt 2023 00:14

Ik bedoel vignet voor Zwitserland

Waar best vignet aankopen?
Aan de grens of tankstation voor de grens.Is het in een tankstation duurder?

anndebacker op 07 mrt 2023 00:14

Ik bedoel vignet voor Zwitserland

anndebacker op 07 mrt 2023 08:28

Prijs bij tankstations is hetzelfde als bij de grens, kan dus beide.

Die haal ik meestal bij de grens. Je moet toch door de grensovergang en ze staan daar al helemaal klaar om een sticker te plakken. Goedkoopst om in CHF te betalen.

Haal 'm meestal bij de ANWB. Puur zodat ik meer flexibiliteit heb qua stoppen. Dit jaar dus ook in Oostenrijk gestopt. Goedkopere brandstof en de reis beter verdeeld in drie gelijke stukken.

Helaas dit jaar mijn auto achteruit de ANWB winkel in geparkeerd 😂
https://nos.nl/artikel/2466477-auto-rijdt-anwb-winkel-in-zei…

*bericht bewerkt door havana op 07 mrt 2023 09:48

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Hi, Onze auto is gestrand in Bregenz op de grens Oostenrijk/Duitsland en is nu gerepareerd en klaar voor de terugreis. Wil iemand €300,- verdienen met hem terugrijden naar Nederland? Graag contact opnemen met mdudokvanheel@hotmail.com

Waar best vignet aankopen?
Aan de grens of tankstation voor de grens.Is het in een tankstation duurder?

anndebacker op 07 mrt 2023 00:14

Ik bedoel vignet voor Zwitserland

hier op t forum wordt er 1 aangeboden voor 33,-

anndebacker op 07 mrt 2023 08:28

Plaats een reactie