Wanneer

Hallo, wij willen nog een week skiën, kunnen a.s. zondag of volgende week zondag vertrekken naar Maurach/Achensee Tirol
Wat lijkt de beste week te worden?
Graag reactie.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 10 mrt 2023 08:42

week 11 2024:).

wanneer krijg ik mijn glazen bol eens terug @gerjon?

Edwin van Riel

@evr66, breng hem vanavond terug, die bol werkt perfect:).

*bericht bewerkt door Gerjon op 09 mrt 2023 15:29

@evr66, breng het vanavond terug, die bol werkt perfect:).

Gerjon op 09 mrt 2023 15:22

Mooi, dank je, kan ik seizoen '26 gaan inplannen ;)

Edwin van Riel

@evr66

op jouw leeftijd seizoen '26 ???😁

Born to run. B.S.

We blijven dromen @Dan58. Waar eh, stata die 58 eigenlijk voor? hahaha

Edwin van Riel

Ik vind die vraag niet perse heel gek, als het over de verwachte weersomstandigheden gaat of mogelijke vakantie periodes van andere landen? Beetje flauw om direct zo op de afzeik te gaan zitten.

@Janny_ Aankomende week lijkt nog wat onbestendig qua weer. Ga je geheid nog wat neerslag meepakken. Daarna is koffiedik kijken.

Vanwaar de keuze voor Achensee als ik vragen mag?

*bericht bewerkt door Bennie op 09 mrt 2023 16:53

We blijven dromen @Dan58. Waar eh, stata die 58 eigenlijk voor? hahaha

evr66 op 09 mrt 2023 16:27

OOOh, dat is 't jaar van de wereldexpo in Brussel.😀

Born to run. B.S.

Ik vind die vraag niet perse heel gek, als het over de verwachte weersomstandigheden gaat of mogelijke vakantie periodes van andere landen? Beetje flauw om direct zo op de afzeik te gaan zitten.

HN65 op 09 mrt 2023 16:45

Nounou, zo erg is het hier toch allemaal niet. Moderators kunnen dit prima aan als het nodig is, hebben ze ons n iet voor nodig ;)

Edwin van Riel

null

Tsja, en alles verder dan 4 dagen weg is en blijft een gok.

Edwin van Riel

Ik vind die vraag niet perse heel gek, als het over de verwachte weersomstandigheden gaat of mogelijke vakantie periodes van andere landen? Beetje flauw om direct zo op de afzeik te gaan zitten.

HN65 op 09 mrt 2023 16:45

Nounou, zo erg is het hier toch allemaal niet. Moderators kunnen dit prima aan als het nodig is, hebben ze ons n iet voor nodig ;)

evr66 op 09 mrt 2023 17:02

Vanuit uw ogen waarschijnlijk niet nee… er zullen er zeker zijn die dit anders zien.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Ik vind die vraag niet perse heel gek, als het over de verwachte weersomstandigheden gaat of mogelijke vakantie periodes van andere landen? Beetje flauw om direct zo op de afzeik te gaan zitten.

HN65 op 09 mrt 2023 16:45

Nounou, zo erg is het hier toch allemaal niet. Moderators kunnen dit prima aan als het nodig is, hebben ze ons n iet voor nodig ;)

Iemand die compleet nieuw is op dit forum krijgt 6 onzin reacties op de eerste post. Nee dat is niet heel erg maar ook niet heel sympathiek. En de vraag is ook niet dom of onmogelijk te beantwoorden. De reactie met wk x i 2024 is dat wel. En moderators lezen vast niet alles continu mee.

Nogmaals, daar hebben we moderators voor. Opgeheven vingertjes van forumleden voegen weinig toe.

En er zijn prima weerberichten op deze en andere sites voorhanden, een beetje zoeken mag wel.

Los van het feit dat in de bergen (even goed als hier) weerberichten voor een week of meer vooruit gewoon nauwelijks waarde hebben. Dan is die glazen bol niet heel veel slechter.

Edwin van Riel

Grapje moet toch kunnen en er zijn genoeg apps of websites te vinden die een weervoorspelling geven…tja het weer in de bergen is lastig te voorspellen…

Zie;
https://nl.bergfex.com/rofan/wetter/

*bericht bewerkt door Gerjon op 10 mrt 2023 00:50

Ik vind die vraag niet perse heel gek, als het over de verwachte weersomstandigheden gaat of mogelijke vakantie periodes van andere landen? Beetje flauw om direct zo op de afzeik te gaan zitten.

HN65 op 09 mrt 2023 16:45

Nounou, zo erg is het hier toch allemaal niet. Moderators kunnen dit prima aan als het nodig is, hebben ze ons n iet voor nodig ;)

Iemand die compleet nieuw is op dit forum krijgt 6 onzin reacties op de eerste post. Nee dat is niet heel erg maar ook niet heel sympathiek. En de vraag is ook niet dom of onmogelijk te beantwoorden. De reactie met wk x i 2024 is dat wel. En moderators lezen vast niet alles continu mee.

HN65 op 09 mrt 2023 17:32

Als je ze gewoon even als offtopic rapporteerd komen de moderators vanzelf een kijkje nemen ;)

Born to Ride

Een simpel linkje naar de weerpagina had al volstaan hier denk ik. Nu is het een topic met 50% offftopic geneuzel en 50% hey niet offtopic posten. Als de vraag je niet bevalt gewoon niet reageren. Werkt een stuk beter voor het forum en ook voor ons. Houden wij meer tijd over om aan mooie dingen te werken ipv nutteloze reactie na te lezen.

MAND!

Plaats een reactie