Laatste week Maart of eerste week April Trois Vallées

Vanwege omstandigheden een beetje laat met dit skiplan en daardoor kan ik niet echt putten uit mijn ski vrienden bestand…
Ik zoek nog even snel naar mede skiers en/of alleen reizigers, m/v maakt niet uit, leeftijd ook niet echt
Beide weken zitten er mensen die ik ken waarmee geskied kan worden, dit is natuurlijk niet verplicht
Vrijheid, blijheid De week van Maart is er geen bus meer (geloof ik) dus dan met eigen vervoer Hier is misschien een vrouw bij De April week is er nog wel een bus Low budget reis met Sunweb (zal het vermoedelijk worden)
Ik ben zelf van het vele skiën , drankje en eten en gezelligheid in App maar een keer uit eten is ook prima
Geen feestbeest dus ook toen ik jong was niet, ben nu 65 jaren jong (m) maar de meesten hebben moeite me bij te houden
Wat rustiger aan doen tbv samen skiën geen probleem (en zelfs voorkeur)
Wel fijn als men zich, om wat voor reden dan ook, evt ook gewoon zelf weet te vermaken, ondanks wel rekening met elkaar houden natuurlijk
Het kleine 4 pers app liefst met drie delen (voorkeur) bij minder mensen met z’n tweeën een studio
Ik ben geen luxe beest (luxe zit hem in het vaker gaan) en dergelijke appartementjes…er mankeert vaak wel wat aan…ach…belangrijker vind ik dat het rustig is en dat het een leuke/lekkere/goede skivakantie wordt

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 14 mrt 2023 20:20

Dan zou ik toch hotel bel horizon nemen. Zijn enkele bedden. Met 2 in een studio of met 3 in een kot van 4 in Frankrijk? Dat doe ik al sinds mijn 30 niet meer, ook niet met goede vrienden, innen.
Zeker niet in val thorens, veel mini studio’s daar.
Heel de living wordt 1 grote slaapplek. En s’nachts naar het wc gaan is geen lachertje. Of wanneer er iemand staat te douchen naast u.
Welk app wil je boeken?

an zou ik toch hotel bel horizon nemen. Zijn enkele bedden. § monoskito op 14 mrt 2023 16:19

Dat hotel lijkt mij toch niet zo’n goede beoordelingen te krijgen op TripAdvisor, toch niet bij de recente reviews (overname?). Ook de algemene verdeling is ver van goed

null

Nu ja, de TS geeft wel aan dat hij geen hoge verwachtingen heeft.

*bericht bewerkt door Videast op 14 mrt 2023 19:26

Ik ben al meer dan 2x over de 30 en heb geen problemen met die kleine vakantie hokken
Ik weet waar ik aan begin, vind het belangrijker dat het er rustig is…het zijn nou éénmaal low budget reizen…Ookal was ik in Dec 4 dgn in een winters hotel en was dat prima (maar ja was met m’n vriendin samen) … ik ben helemaal geen hotel mens en ga bij voorkeur naar eigen appartementje Haha vergeleken met een week in een berghut (slaapzaal, skitourtochten) of alleen met en in mijn auto bivakkeren… zijn die kleine appartementjes best luxe
Ik ben geen luxebeest en geef daar ook niet veel om (luxe is voor mij vaker gaan…dit zou mijn derde keer worden)
Heb nog niks op het oog, denk aan Cret Volant in Les Menuires
of Le Cheval Blanc in Val Thorens
Maar moet nog zien wat de mogelijkheden zijn en wie er mee gaan
Dus nu verdere reactie’s liever niet over hotels…

Plaats een reactie