Reisgenoten gezocht voor een lang weekend (06/04 - 09/04) in sneeuwzeker gebied

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo! Ik zou heel graag nog een paar dagen gaan wintersporten ergens in het weekend van Pasen. Waar ik vanaf donderdag 6 april vrij ben. Mijn voorkeur gaat (uiteraard) uit naar een hooggelegen gebied, zoals bijv. Sölden. Vooralsnog kunnen mijn vrienden het niet voor elkaar krijgen zo kortdag, daarom doe ik hier een poging voor liefhebbers!

Ik ben Mees, 26 jaar en hou ervan om de hele dag te skiën om vervolgens nog even door te gaan in de apres ski. Maar prima als iedereen z’n eigen gang gaat! Heb een auto ter beschikking en ook eigen materiaal, helaas geen dakkoffer. Mochten mensen dit een leuk idee vinden dan hoor ik het graag om te kijken of we wat kunnen regelen. :)

*bericht bewerkt door SpaceMees020 op 24 mrt 2023 12:39

Ojee hoe kom ik naar beneden? De piste die is rood!

Hallo Mees,
Ik ben van dezelfde mening als jou. Bij mij kriebelt het ook heel erg om in de paasvakantie nog enkele dagen te gaan skiën. Ik woon in Bilzen-België (vlakbij Maastricht) en ik zie op dit moment dat er volgende week nog een dump verse sneeuw gaat vallen. Het worden dus zeker nog hele goede dagen om fantastisch te skiën volgende weken. Ik ben een goeie skiër en ik heb mijn eigen materiaal. Tot voor corona ging ik jaarlijks skiën in de Alpen. Ik ben al in Oostenrijk geweest (Sankt Anton am Arlberg, Saalbach Hinterglemm) + Zwitserland (Grindelwald Jungfrau region) + Frankrijk ( les 2 Alpes, Alpe d’Huez, Les 3 vallés, les Sybelles). In de paasvakantie is het top skiën in de hoger gelegen gebieden + 2.500 m. Ik ben een man van 49 jaar en mijn vrouw en dochter skiën niet. Daarom dat ik mij wil aansluiten met een klein groepje. Ik werk als leerkracht in het onderwijs. Ik heb dus nog 2 weken paasvakantie. Ik wil zeker op de skilatten staan. Ik heb zelf in het verleden al een aantal keren zelf een skigroepje bijeen gezocht en dat was altijd heel tof met 3 of 4 skiërs in 1 auto naar de Alpen rijden. Ik volg op dit moment de weerberichten en die zijn heel gunstig! Er gaat volgende week verse sneeuw vallen. Persoonlijk vind ik Alpe d’Huez en les 2 Alpes hele mooie skigebieden en ook heel groot. En die liggen ook ver boven de 2.000 m hoogte zodat er zeker sneeuwgarantie is. Ik wil ook wel met je mee naar Oostenrijk hoor. We kunnen het ook heel budget vriendelijk houden dus helemaal niet zo duur. Ik heb een aantal ideëen, … een leuk appartementje direct aan de skipistes + zwembad en wellness sauna … en heel goedkoop zelfs… ik ben een avonturier en hou van de uitdaging, maar ik blijf wèl op de skipistes voor de veiligheid. Het liefst van al ga ik om 09:00u met de gondel naar 2.800 m en blijf ik tot in de namiddag helemaal boven om te skiën en af en toe terrasje in de zon + genieten van de uitzichten. Als dit jou ook bevalt, zijn we misschien samen op skivakantie binnenkort. Ik pas mij aan en ik ben heel flexibel en sociaal en gemakkelijk in omgang. Ik wil uiteraard ook delen in alle kosten van vervoer enz… Dus je mag mij contacteren. Ik geef jou mijn nummer tel 0032-(0)495 30 09 54 ik kijk uit naar jouw reactie. misschien tot snel. Groeten Koen

Koen atomic

Hallo, ik volg deze oproep een paar dagen en ik ben wel geinteresseerd om rond het paasweekend te skien. Ik ben een gevorderde skier van net 50 jaar en hou van vroeg op de piste te staan en een biertje na het skien. Ik ben wel afhankelijk van vervoer van iemand anders omdat mijn gezin de auto nodig heeft. Ik deel uiteraard mee in de kosten voor het vervoer en dergelijke.

Misschien handig om deze oproep ook in de meet en greet topic te plaatsen? Daar kijk ik zelf ook wat vaker in namelijk.

groet
Bert

*bericht bewerkt door Treb73 op 27 mrt 2023 09:16

ik heb net vernomen dat spacemees niet meer wilt gaan, als er mensen hier zijn die toch willen gaan, stuur me even een privebericht want ik ben geinteresseerd om aan te sluiten!

Het lukt mij inderdaad niet meer om het weekend van Pasen weg te gaan. Maar leuk als het jullie wel lukt om een via deze weg ski trip te organiseren. Alvast veel plezier :)

Ojee hoe kom ik naar beneden? De piste die is rood!

Plaats een reactie