skimaatje gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben Drusilla, 45 jaar en woon in Zeist. Ik zoek iemand om mee te skiën.

Ben je ook op zoek naar een ski maatje? Laat dan alsjeblieft wat van je horen.

Groetjes Drusilla

Hallo @Drusilla, wat zoek je precies?
Iemand om samen naar een indoorhal te gaan of voor vakantie? Als je iemand voor vakantie zoekt zou het makkelijker zijn als je iets meer informatie geeft over bv. de periode dat je wil gaan, wat voor niveau je hebt, welke kleur piste je graag skiet en hoe je graag zou willen verblijven.

*bericht bewerkt door Snowball op 29 mrt 2023 18:14

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Om te beginnen indoor en wie weet in de toekomst ooit op vakantie.

In welke hal(len) kom je weleens/heeft je voorkeur?
Ik zelf kom uit Limburg en kom alleen in de lente, zomer en herfst af en toe in Landgraaf. Neuss is hier ook in de buurt maar vind ik iets minder fijn. Net als mijn planning het toelaat ga ik 2 of 4 uur gelijk bij opening omdat de pistes voor mij anders te slecht worden. Savonds ga ik eigenlijk nooit.
Succes in ieder geval met je zoektocht hier.

*bericht bewerkt door Snowball op 29 mrt 2023 18:31

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Hallo Drusilla,

Ik woon in Woerden en ski zeer regelmatig (met een jaarabonnement) indoor in SnowWorld Zoetermeer en soms ook in Amsterdam (Spaarnwoude). Een enkele keer rij ik helemaal naar Landgraaf, maar dat beviel de laatste 2x niet zo geweldig door de matige pistes die ik daar trof. Woerden ligt op de route vanuit Zeist naar Zoetermeer, dus vanaf Woerden kun je altijd een keer (of vaker als dat bevalt) mee rijden als je zin hebt. De rustige maanden met betere pistes in de hallen komen er weer aan.

Groet, Nick

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Plaats een reactie