Hintertux 24-06 t/m 01-07

Beste winter/zomer sporters,

Ik ben voornemens 1 week naar de Hintertuxer gletscher te gaan. Vertrek 24-06 t/m 01-07. Ik heb een accommodatie gevonden, 8 km van de gletscherbahn, en 5 min. lopen naar de bushalte. Deze rijdt elk half uur. Ik wil met de auto heen gaan, en zoek een leuke, vlotte gezellin, om samen de ochtend heerlijk in de zon te skiën, en 's-middags evt een bergwandeling te maken. Niet hoeft, alles mag. Ik ben single, 55 ( bijna 😉) chill, heb humor, positief, einzelgänger & teamplayer.
1.87 cm. Geen feestganger en drinker, af en toe een sigaretje ( waar ik binnenkort wellicht vanaf ben ) Jij, leuke, niet te kleine, chille dame, denkt van, hey! Laat ik eens gek doen, en stapt bij mij in. Wil je meer weten? Swipe naar rechts 😉

Vorige week waren wij in het gebied en hoorden van de hoteleigenaar in Hippach dat de gletsjer deze zomer (voor het eerst) dicht gaat. Weet niet zeker of dit klopt, maar misschien handig om uit te zoeken M@rcel.

Hi Eveline,

Dank voor jouw reactie. Ik heb gisteren gemaild met de Gletscherbahn, en men vertelde mij dat alles op is. Sleeplift tot 1330u. en gondel tot 16u.
🤔
Ik ga het nog even checken.
Wordt vervolgt.
Dank.
Mvg
Marcel

Vorige week waren wij in het gebied en hoorden van de hoteleigenaar in Hippach dat de gletsjer deze zomer (voor het eerst) dicht gaat. Weet niet zeker of dit klopt, maar misschien handig om uit te zoeken M@rcel.

EvelineB op 07 apr 2023 19:26

Plaats een reactie