Chalet voor 22 personen

Hai, we zijn voor een groep van 22 personen (1” volwassenen en 12 kids) op zoek naar een huis waar we met zn allen in kunnen (dus niet twee appartementen waar je via een deur bij elkaar kunt komen). Voor het winterseizoen 2025 dus we hebben nog even maar wellicht heeft iemand nog leuke tips. Ons budget is max € 10.000,-. Liefst op loopafstand van de pistes. Oostenrijk, Italië en Frankrijk hebben onze voorkeur. Heeft iemand tips? Dank alvast!

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 04 mei 2023 15:09

Wellicht is Chalet Edelweiss in St.Martin de Belleville een mogelijkheid. Daar ben ik afgelopen maart geweest met 21 personen. Ruimte in overvloed. Het is een paar minuten lopen van de sleeplift.
Het chalet wordt aangeboden inclusief skipas (wel optie om deze weg te laten), dus last je niet misleiden door de prijs.

Beter één piste onder mijn ski's dan 10 op de webcam

Heb je al Wens Chalet geprobeerd? Heb ik laatst gebruikt met werk. Hebben veel beschikbaar.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Hier kun je met 25 man in. https://www.zellerhof.at/ferienhausmiete-ferienhaeuschen/…

Het is niet op loopafstand van de piste, maar toen ik in Finkenberg was, hadden ze busjesvervoer. Je kon dus gehaald en gebracht worden naar de piste als je dat wilde.
Was uitstekend geregeld, vond ik.
Ik zat niet in dit appartement, wel in een ander van de eigenaar. Maar daar kun je met max 15 personen in…

Peter Pos

Plaats een reactie