Gezocht: HEAD Worldcup Rebels I.Speed PRO

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een HEAD Worldcup Rebels I.Speed PRO skies (Let op: de PRO versie).
Lengte 1,70 - 1,75 max. Is een kado voor mijn zoon voor aankomende winter. Ik ben wel opzoek naar een recent model, waarbij kanten, belag e.d. nog in goede staat zijn ;-)

Wie heeft nog een setje staan is klaar voor iets nieuws? Of weet iemand een winkel/shop welke deze nog verkoopt.
Ik hoor het graag ! Prijs komen we wel uit.

Gr René

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

@Bennie, dank je. Die had ik ook gezien; dat is de e-speed. Wat is eigenlijk het verschil tussen de ‘i’ en de ‘e’ -speeds?

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Oude en nieuwe naam. Qua bouw scheelt het weinig. Vanaf modeljaar 2020 zijn ze van de i- naar de e- overgestapt.
Let wel, naar verluid skiën de nieuwste wel anders dan daarvoor. Maar goed, die zitten nog vrijwel niet in het 2e hands circuit.

De i.speed is 2 jaar geleden over gegaan naar de e.speed. De e.speed is een tikkeltje zachter in de tip maar verder weinig verschil.

Bij Goofkensport staat ie nog in 170. https://www.goofkensport.be/nl/2440-head-wc-rebels-e-speed-p…

Sport Robl ook een prima winkel. Wel 40 euro verzendkosten naar NL.

16DIN binding is wel een tikkeltje zwaar voor een lichtere fanatieke recreant. Als er puur op tempo op getraind wordt voor de opleiding is het prima, zolang je maar weet wat je hebt/wat je er mee doet. DIN 7/8 is dan ongeveer je startpunt, tot zwaarder aan toe. Optimum voor zo’n binding ligt rond de 9 a 10.

👍👍

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Dank voor jullie reacties; ik kan de e.speed vinden. Echter de i.speed bijna nergens (meer)… 😕

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Zoals vermeld, de iSpeed is nu ruim drie jaar oud en zal vooral tweedehands gevonden moeten worden. Freeglisse al geprobeerd? Frans ex-rental platform.

@Sjaak27 dank je !

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Waarschuwing: koop niet bij johny op marktplaats. Johny, echte naam Hr Sebastian R Kraffczyk, of Mw BJ Kraffczyk-Skibinski, is een complete boef. Ik betaalde hem €800 voor een paar Stockli-ski’s op 2 maart. Zodra hij de betaling ontving, stopte hij met het lezen van mijn berichten en antwoordde niet. Hij promoot nog steeds de ski’s. Ik was erg dom om per bankoverschrijving te betalen, maar ik vertrouw graag mensen. Mijn grote fout. Alsjeblieft, niemand anders maakt dezelfde fout en wees zo dom als ik

Waarschuwing: koop niet bij johny op marktplaats. Johny, echte naam *************, is een complete boef. Ik betaalde hem €800 voor een paar Stockli-ski’s op 2 maart. Zodra hij de betaling ontving, stopte hij met het lezen van mijn berichten en antwoordde niet. Hij promoot nog steeds de ski’s. Ik was erg dom om per bankoverschrijving te betalen, maar ik vertrouw graag mensen. Mijn grote fout. Alsjeblieft, niemand anders maakt dezelfde fout en wees zo dom als ik

Julia_Hummel op 07 mrt 2024 13:27

Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb ooit ook bij zijn advertenties gekeken omdat hij wel mooie prijzen heeft. Uiteindelijk op dit forum ook meer waarschuwingen gezien om daar niet te kopen, en er uiteindelijk vanaf te zien.
Ik was sowieso van plan om ze op te halen en niet te laten verzenden, maar heb er uiteindelijk helemaal vanaf gezien.

Ik denk wel dat je er slim aan doet om de echte namen even te blurren want dat is waarschijnlijk niet toegestaan (persoonsgegevens van een ander publiceren). Zelfs als ze je opgelicht hebben.
Waarschijnlijk heb je dit al gedaan, maar zo niet; aangifte doen en hopen op het beste.

Waarschuwing: koop niet bij johny op marktplaats. Johny, echte naam *******, is een complete ****. Ik betaalde hem €800 voor een paar Stockli-ski’s op 2 maart. Zodra hij de betaling ontving, stopte hij met het lezen van mijn berichten en antwoordde niet. Hij promoot nog steeds de ski’s. Ik was erg dom om per bankoverschrijving te betalen, maar ik vertrouw graag mensen. Mijn grote fout. Alsjeblieft, niemand anders maakt dezelfde fout en wees zo dom als ik

Julia_Hummel op 07 mrt 2024 13:27 Na wat uitleg aan Maarktplaats zaten de ski's ineens op de post. Eind goed al goed dus.

Plaats een reactie