Aankoop damesski

Ik wil een nieuwe damesski kopen.
Ski al enkele jaren de Salomon LX800 Enduro,154 lang. Ben zelf 1.66 lang, maar ski graag ook wat korter. Wil nu graag een lichtere ski omdat de Enduro vrij zwaar is. Wel een heerlijke ski voor grooming pistes!
Voorkeur nu rond de 75/78 mm breedte.
Ben een gevorderde skister van 63 en ga al ruim 25 jr jaarlijks 2 x op pad. Houd van snelheid met voorkeur afwisselende korte en lange bochten op blauwe en rode pistes. Op zwart enkel zonder ijs en in de zon liggend ;
Heb zelf al gezocht, maar blijft moeilijk.
Wie heeft advies voor een ski die ook nog prettig is geprijsd. Hoor het graag en alvast bedankt!

Ria

Iemand had hier laastst de Rossi mt ti gevonden voor 429 bij Rob dacht ik. Toffe ski voor een nette prijs.

Edwin van Riel

Ik weet niet of t wat voor je is maar ik ben heel bij met m’n Elan Wildcat 76. Kan zijn dat je er te goed voor skiët maar daar heb ik geen verstand van.

Ze zijn heel licht en makkelijk sturen.

ELAN WILDCAT BLACK EDITION 76 C + ELX 11.0 21/22 SKIS WITH BINDINGS WOMEN staat nu voor 300 via conrad sports

*bericht bewerkt door SuzannaE op 20 aug 2023 16:33

De cloud-serie van Atomic komt ook altijd goed uit testen! Deze ski’s passen volgens mij wel goed bij jou als ik je bericht zo lees.

There is no bad snow, only bad skiers!

Plaats een reactie