Dakkoffer Hapro vs. Thule

Dat argument had ik bewust niet gebruikt. De surfbox kan tot 200km/h hebben. Zie dat tegenwoordig nog maar eens te halen in Duitsland. En dat pekelvrij!

Even voor de goede orde. Gewoon netjes ca. 130-140km/h kan ook prima.

Daar komt bij dat ik ze dan net zo goed door t skiluikje kan steken. Het is idee is dat er behalve ski’s en stokken nog meer in gaat.

200 is leuk, maar 140 is hard zat.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Ik snap wel waarom je liever een dakkoffer hebt: Zo’n dakkoffer is niet alleen handig voor je schoonmoeder, maar ook als je zonder kinderen in de auto wilt zitten een uitkomst.

Ik snap wel waarom je liever een dakkoffer hebt: Zo’n dakkoffer is niet alleen handig voor je schoonmoeder, maar ook als je zonder kinderen in de auto wilt zitten een uitkomst.

Rick_R op 07 nov 2023 20:56

of erger… kan toch best wat hebben zon plastic kuip :)

In Farad heb ik kwalitatief weinig vertrouwen. Ik heb dragers van dat merk en daar ben ik niet van onder de indruk. De Farad skibox komt ook niet geweldig uit de tests en bovendien vind ik m optisch ook niet mooi.

Ik beperk me op zich niet tussen twee merken hoor, andere suggesties zijn zeker ook welkom.

Surfbox is een interessante optie. Ga ik eens goed naar kijken. Ben wel benieuwd naar de verzendkosten.

havana op 06 nov 2023 06:51

Ik heb ook Thule aero dragers. Dat zijn toch wel de mooiste qua geluid (heb ze permanent op mijn auto zitten).

De farad box is prima hoor. En met 680L enorm. De snelsluiting werkt ook echt top. Gewoon 4x vastklikken, geen gedoe met bouten door de box heen en moer vastschroeven.
Mooi… Ach… T is een skibox

Ik rij met mijn surfbox liever niet harder dan 110x lekker relaxt alleen met inhalen af en toe wat harder maar ik heb het idee dat ik anders wegvlieg 😂

Hier ook van die grote , vlakke thule dakdragers. Evo wingbar, voorkomt heel veel gefluit zeker met zo’n giga unit als wij hebben op het dak.

Onze opstelling:

null
null

*bericht bewerkt door LoveToSki op 10 nov 2023 09:02

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Zojuist de trekker overgehaald en een Hapro Trivor 640 aangeschaft.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Plaats een reactie