Winter-sneeuw-ski-tattoo.

In het kader van een projectje lichamelijk verminking vraag ik me af of er iemand een bepaalde winter-sneeuw-ski-tattoo heeft.
En wat dat dan mag zijn natuurlijk.
Hieronder al een ontwerp voor een eerste projectje.

null

Bla, bla, bla.

Dit is je hartslag neem ik aan?

Benieuwd wat hier allemaal langs gaat komen. Misschien zelfs inspiratie!

*bericht bewerkt door Matthieu op 19 sep 2023 15:57

Aftellen maar!

Mijn dochter heeft een prachtige tattoo van de Hochkönig met een snowboarder en skiër er op in de kleuren van haar eigen skipak daar onder een tekst op haar lijf geschreven. Tattoo zit op haar linker onderarm. Heb er geen foto van helaas.

Dienten Die Alte schule

🍻🗻🌨⛄⛷

Born to run. B.S.

Ik heb afgelopen januari mn pols gebroken in een freak accident op een groene piste (Escargot, Val Cenis) Uk wil deze naast het litteken zetten.

null

Hij is helaas nog NIET vereeuwigd op mn pols, maar dat komt over een maand of 2 omdat over 3 weken al t metaal uit mn pols wordt gehaald. Daarna mag het litteken een beetje kalmeren maar hij komt er 100%.
Ik wil m ook wat tweaken, er komt nog een tweede ‘bolletje’ om er een snowboardje van te maken.

Eh, copulerende slakken?

Edwin van Riel

Eh, copulerende slakken?

evr66 op 19 sep 2023 19:18

That escalated quickly

Geen tattoo met berg oid hier. Misschien laat ik ooit nog weer eens wat zetten (denk dan icm met paragliden ook), maar staat niet bepaald hoog op m’n lijstje om te doen.

Eh, copulerende slakken?

evr66 op 19 sep 2023 19:18

Ik zal t triootje posten als ie er op staat 😁

Eh, copulerende slakken?

evr66 op 19 sep 2023 19:18

Ik zal t triootje posten als ie er op staat 😁

G11ling op 19 sep 2023 19:57

Hahaha houd ik je aan 👍🏻

Edwin van Riel

null

Linker bovenarm rondom gezet… wel pijnlijk aan de binnenzijde. Maar goed, je moet er iets voor overhebben!

*bericht bewerkt door HV180 op 19 sep 2023 23:36

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Waarvoor precies?

Dit is je hartslag neem ik aan?

Maxski op 19 sep 2023 15:22

Yep, deze:

null

Bla, bla, bla.

Ik zie eerlijk gezegd nog geen grote successen…

Dit is je hartslag neem ik aan?

Maxski op 19 sep 2023 15:22

Yep, deze:

null

bartvwg op 20 sep 2023 08:30

Daar gaat mijn hartslag wel van omhoog. 😁Van tatoeages eigenlijk niet zo. Maar dat is uiteraard persoonlijk.

Plaats een reactie