Skipartner/snowboard gezocht

Dag Allemaal,

Mijn naam is Pieter-Jan 26 Jaar en op zoek naar een ski of snowboard partner voor deze winter. De periode maakt niet uit ik ben zeer flexibel in verlof.

Ikzelf snowboard nog maar 2 jaar maar ik heb de kriebels wel goed te pakken. Omdat mijn vriendin een blessure heeft en liever niet op de latten wil staan deze winter en vrienden andere plannen hebben ben ik hier eens aan het polsen.

Groeten,

Pieter-Jan

Hallo Pieter-Jan,

Ik zit momenteel met een vergelijkbare situatie. Ik snowboard ook, nu 5x op wintersport geweest. Maar voor aanstaande winter sta ik er ook alleen voor.

Wat voor gebied zou je willen gaan?

Hee Pieter-Jan,

Ik heb geen interesse om mee te gaan, ik ga al met mijn gezinnetje,

Maar misschien kan je wat meer over jezelf vertellen? ben je pistepiraat of apres ski koning, wat is je niveau op de piste (welke pistes kan/wil je doen, offpiste) en welke skigebieden hebben je voorkeur (frankrijk, oostenrijk of iets anders? en welke gebieden)?

Dan zal je waarschijnlijk meer reacties krijgen :)

Misschien is dit iets voor jullie? https://www.wintersport.be/forum/topic/529863

Dirk - LIVE unITed

Bedankt voor alle reactie,

Even over mijzelf vorige jaar met de groep naar Oostenrijk Sölden gegaan. Was een leuk skigebied de groep was gesplitst tussen gevorderden en echt beginners. Ikzelf ben ook nog maar een beginner die wel af en toe nog durft te vallen. Maar de blauwe gaat zeker wel vlot en de rode heb ik in Sölden een stuk mee gedaan en dat ging ook wel. Ik ben wel een doorzetter en wil het zeker beter en beter onder de knie krijgen.

Twee jaar geleden naar oetz een rustiger skigebied en heb ik mooi op het gemak kunnen oefenen natuurlijk minder après ski maar dat was ideaal. De hoofdreden is niet de après ski maar neem ik zeker wel mee, leuke sfeer.

Enkel ervaring met Oostenrijk maar als jullie een voorstel hebben voor een ander gebied en land wil ik mij zeker wel aanpassen alles is wel bespreekbaar. Een leuke skireis en wat meer ervaring op te doen daar kijk ik enorm naar uit.

Misschien is bovenstaande link niet zo ideaal omdat mijn ervaring nog niet naar gevorderd gaat.

Groeten,

Pieter-Jan

Hallo Pieter-Jan & of REMCO88,

Ga samen met een goede vriend naar Val Thorens van zat 13 jan tot en met zat 21 jan. Je bent welkom te joinen!

Via booking.valthorens.com (bij een boeking via deze website krijg je ook ongeveer 20% korting op je skipas) kun je nog betaalbare studio’s/appartementjes vinden voor in de week van 13 jan en middels de SkiThalys ben je binnen 7 a 8 uur uur van Amsterdam, Schiphol en/of Rotterdam al in Val Thorens. Kaartverkoop van de SkiThalys naar Moutiers (vanaf Moutiers nemen we een pendelbus van 12 euro ofzo naar Val Thorens dorp) start per 17 okt 09.00 uur.

De goedkoopste treintickets van ongeveer 80 a 90 euro enkele reis, zijn binnen enkele uren uitverkocht dus je moet op 17 okt stipt 09.00 uur je treinticket via de NS website boeken (^_^). Voor mij is dit altijd vlekkeloos verlopen!

Laat maar weten.

Cheers

John

*bericht bewerkt door Johnny_ op 04 okt 2023 16:47

Yo, Pieter-Jan & of REMCO88 en Johnny

Ik heb ook interesse. Mijn vrienden gaan al jaren niet meer, dus ik sluit me graag aan bij groepsreizen… mijn vaste maat waarmee ik dat deed gaat komend seizoen ook niet. Dus ik ben op zoek.
Ik snowboard een jaar of 20, kom dus prima naar beneden. Maak graag lange dagen, op de berg en in de apres ski.
Bestemming maakt me niet veel uit, maar wel een beetje budget vriendelijk…
Is er al wat concreets?

Mvg Ferry

Ik had eigenlijk al besloten niet te gaan dit jaar. Maar als ik dit zo lees begin ik toch wel te twijfelen. Als er plannen gemaakt worden en het is een beetje te overzien zie ik mijzelf eventueel ook aansluiten. Locatie maakt mij niet bijzonder veel uit zolang er maar genoeg kilometers zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar februari maar iets anders moet ook lukken

Groetjes Robbie

Hee Pieter-Jan & of REMCO88, Johnny, ferrypatrick en Robbie,

Ik board nu 2 jaar en mag oprecht verklappen dat ik de allergie volledig te pakken heb!
Ik ga dit jaar al 2 keer (18 december en 27 januari) richting Zwitserland en Oostenrijk. Maar eerlijk gezegd zou ik nog wel een derde keer willen.
Persoonlijk breng ik het liefst zo veel mogelijk uur door op de piste. Onder het motto; Uitrusten kan thuis wel weer :)
Mocht de voorkeur uitgaan naar eind februari/maart hou ik me zeer aanbevolen.

Ski you later!

Yannick

Hallo iedereen!

Wie naar Val Thorens gaat per zat 13 jan tot 21 jan, laat maar weten dan kunnen we daar afspreken. In m’n eerdere bericht hierboven aan Pieter-Jan & REMCO88 heb ik het eea uitgelegd maar als je vragen hebt dan kun je mij natuurlijk nog ff berichten.

Cheers

voor degenen die hierboven niet aan hun trekken komen: wij willen eind Jan naar waarschijnlijk Mayrhofen gaan. Stuur even een berichtje als je interesse hebt

Groet

Plaats een reactie