Samen met een groepje skiën of wandelen in Dienten Januari 24

Hallo Winterliefhebbers.
Er komen hier veel vragen voorbij voor skimaatjes, boardmaatjes. Vaak zie ik dan dat ze een partner hebben die niet meer skiet of geen vrienden die mee kunnen etc.
Van 13 -20 Januari heb ik ons huis nog vrij voor een week wintersport, dus niet alleen skiërs en boarders maar ook wandelaars, sneeuwschoenwandelaars die het leuk vinden om met gelijkgestemden een gezellige week in de sneeuw door te brengen.
Ons skigebied heeft 120 km piste met veel authentieke berghutten, op 15 min rijden zit je in het Gasteinertal om een dagje ergens anders te skiën of iets verder Bad Hofgastein.
Het gebied van Hochkönig heeft prachtige winter wandelpaden en ongeprepareerde sneeuwschoen wandelpaden, zowel de skiërs en wandelaars laat ik graag het gebied zien.
Dus voor diegene die met een groepje wil skiën en waar van de partner of vrienden niet skiën maar wel wandelen willen, laat het mij weten.
Wie ben ik, Elly 69 j maar nog zeer actief, ski ( 22/23 1160 km) en wandel veel in de bergen, ben jong van geest en vindt het leuk om dit te organiseren.
Ons huis staat even buiten het dorp Dienten (sneeuwzeker) Skibus stopt voor de deur. Wij hebben voor gasten vijf slk een 1 pers, een 2 pers, dan een 3 pers en twee 2 pers met losse bedden. Kijk op onze website www.diealteschule.eu voor meer info en foto’s
In die week is het gezamenlijk voor het ontbijt en diner zorgen, een winter BBQ is ook mogelijk. Wij hebben onze eigen apres ski “Boet”, gezellig om biertje, warme Gluhwein uit de ketel op het vuur of een wijntje te drinken.
Avondje uit eten bij de Dorfstub’n en een pizza bestellen voor een gemakkelijke avond.
Ook drink ik graag nog even gezellig wat bij een Almhut op de laatste afdaling.
Vervoer op eigen gelegenheid, genoeg parkeer gelegenheid, trein/vliegtuig kan ik jullie ophalen in st veit.

Kosten voor logies €165,- incl
Sportieve groet,
Elly

Dienten Die Alte schule

@Elly3 wat een leuk initiatief. Misschien ski ik wel een dagje (of als het mag nog wat meer) met jullie mee.

Peter Pos

Super leuk initiatief Elly! Top gebied en Dienten is de perfecte ligging binnen Hochkönig. Heel erg nette prijs ook, dit soort initiatieven mogen er meer zijn;)

Ik weet zeker dat mensen hier enorm van gaan genieten als ze zich opgeven.

*bericht bewerkt door Amelm op 22 okt 2023 01:03

Gezellig @peterpos mag altijd.

*bericht bewerkt door Elly3 op 22 okt 2023 17:11

Dienten Die Alte schule

En dank je wel @Amelm Hochkönig is zeker de moeite waard en in die week lekker rustig .

Dienten Die Alte schule

@peterpos donderdagavond in de Boet he :)

null

Dienten Die Alte schule

Ik verheug me er nu al op 😇

Peter Pos

Hallo @Suzie44. Vinden julie het wat om je hier aan te sluiten? Er zijn al twee geïnteresseerden.

Sportieve groet
Elly

Dienten Die Alte schule

Hoi Elly!

Ik ben een heel stuk jonger (26 jr). Hoe staan jullie daar tegenover? Ben hier wel behoorlijk geinteresseerd in. Ik ski door en ben een echte kilometervreter; vaak heb ik iemand nodig die me eraan herinnert dat het best een goed idee is om te lunchen! Wandelen vind ik ook heerlijk, maar wel als het een keer een dag met mindere condities is oid, skieen is voor mij de hoofdzaak. Ik vind gezelligheid 's avonds heerlijk, maar de echte apres ski is niet aan mij besteed. Drankjes op het terrasje en lekker uit eten dan weer wel.

Hoor graag hoe jullie erin staan!

Hallo @Inge_arwen.
Wat mij betreft ben je welkom hoor. Misschien dat er nog een moeder en dochter mee gaan. @Yvette1603. @Klaartje en @Atlantis ?
Hoe staan jullie hier in?

Dienten Die Alte schule

Helemaal prima!⛷️ @Elly3 Hou je svp ‘n reserveplekje (1pk) voor m’n dochter nog even vast? (Of op termijn ‘n 2pk als dat dan beter past)
Ik laat je gauw wat weten!
Gr. Yvette

Zou leuk zijn als de dochter ook meegaat! In ieder geval ben ik enthousiast, hebben jullie een appgroep of iets dergelijks waar dingen in besproken worden?

Zijn er ook mensen die (ect met nachttrein) aansluiten voor een halve week?

Hallo @SuzannaE geen idee, tot nu toe vernomen dat ze de week gaan met auto, maar weet ik niet zeker. @Inge-arwen hebben we nog niet maar kunnen we natuurlijk wel doen, Stuur maar pb met jullie 06 bij interesse.

Dienten Die Alte schule

Admin dit topic mag weg.

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie