Aanbiedingen voorseizoen, met focus op week voor Kerstmis (16-22 dec)

SFL (Serfaus) biedt skipassen aan (sterk) gereduceerd tarief aan in de periode tot 22 december.
Hier hebben wij vorig jaar gebruik van gemaakt, wat toch scheelt in het budget.
Skigebied niet volledig open, maar zeker meer dan voldoende voor aantal dagen skiplezier.

Beetje rondgekeken, maar heb indruk dat meeste gebieden in die week voor Kerstmis reeds aan hoofdseizoen prijzen zitten wat skipas betreft.

Iemand nog weet van vergelijkbare aanbiedingen?

Vorig jaar viel de vakantie wat anders waardoor de week voor kerst nog buiten het hoogseizoen viel. Door jaar hebben bijna alle landen die week wel vrij. Daarom zullen de skigebieden dit nu ook als hoogseizoen zien.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 20 okt 2023 10:34

Vorig jaar viel de vakantie wat anders waardoor de week voor kerst nog buiten het hoogseizoen viel. Door jaar hebben bijna alle landen die week wel vrij. Daarom zullen de skigebieden dit nu ook als hoogseizoen zien.

Tiny-M op 20 okt 2023 10:33

Zou kunnen, maar denk dat het toch eerder gebiedsafhankelijk is.
Serfaus heeft deze winter in ieder geval dezelfde aanbieding.

Er zullen toch nog wel vergelijkbare zaken te vinden zijn, vandaar mijn vraag…

Ik ben momenteel ook aan het kijken voor de week voor kerstmis en ik kan toch vaststellen dat nagenoeg elk skigebied (of skipasverband) dit beoordeelt als laagseizoen.

Vorig jaar viel de vakantie wat anders waardoor de week voor kerst nog buiten het hoogseizoen viel. Door jaar hebben bijna alle landen die week wel vrij. Daarom zullen de skigebieden dit nu ook als hoogseizoen zien.

Tiny-M op 20 okt 2023 10:33

null

Nauders komt binnenkort met een lijst met accomodaties, als je bij 1 van hen boekt, krijg je (ik dacht vanaf 2 nachten) een gratis skipas.

Let it snow

Ik ben momenteel ook aan het kijken voor de week voor kerstmis en ik kan toch vaststellen dat nagenoeg elk skigebied (of skipasverband) dit beoordeelt als laagseizoen.

Vorig jaar viel de vakantie wat anders waardoor de week voor kerst nog buiten het hoogseizoen viel. Door jaar hebben bijna alle landen die week wel vrij. Daarom zullen de skigebieden dit nu ook als hoogseizoen zien.

Tiny-M op 20 okt 2023 10:33

null

Mathijs! op 20 okt 2023 11:40

Concrete voorbeelden mag je altijd delen. Wel met duidelijk verschil in prijs liefst…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Wij gaan die week ook een weekje weg en dat is toch echt wel laagseizoen. Landal Hochmontafon betaal je die week nog geen 1000 euro voor een huisje, de week erna bijna het drievoudige.

Skiworld Ahrntal biedt die week trouwens 50% korting op de skipas via bepaalde (de meeste) accomodatie in de vallei.

Wij wachten de komende weken eerst nog even af waar de sneeuw gaat vallen, op het moment durf ik nog niks vast te leggen met deze temperaturen en het bijbehorende waterballet.

Plaats een reactie