Ik overweeg nieuwe ski’s: ga ik het merken?

@Rogier: worden de testavonden enkel in Zoetermeer georganiseerd?

Mathijs! op 24 okt 2023 00:00

Ja, dit seizoen in ieder geval wel.

Click. Click. Peace

Enfin, afgelopen wintersport sneuvelde 1 van mijn ski’s (onder- en bovenkant zijn losgelaten, staalkanten verbogen). Dus, nieuwe ski’s, here I come.

Ik overweeg de overstap naar de Volkl Deacon 72.

Enfin, afgelopen wintersport sneuvelde 1 van mijn ski’s (onder- en bovenkant zijn losgelaten, staalkanten verbogen). Dus, nieuwe ski’s, here I come.

Ik overweeg de overstap naar de Volkl Deacon 72.

NickPol op 26 feb 2024 21:01

Wordt precies echt de nieuwe Fischer progressor (F18 of F19) van 't forum… geloof dat we nu al met 4 zijn (5 met jou bij) die 'm hebben of overwegen.

Ik zag op een Amerikaans forum dat in ieder geval de breedste deacons waarschijnlijk een andere naam krijgen als Peregrine (tenzij heel nieuw model gaat worden). Dus kan dat ook daar wat leuke aanbiedingen in komen. Al blijft een m6 mantra ook ontzettend jeuken…

Komt volgend jaar ook een Peregrine 72 master…

Grrr, ik wil ook deacon 72 masters 😜

Als ik goed begrijp gaan ze ook meerdere modellen onder de mantra naam brengen komt dus een m7 mantra met nu 4 ingebakken curves
Ook een 88 we gaan het zien en ook goed voor de vorig jaar model prijskaartjes

Komt volgend jaar ook een Peregrine 72 master…

Grrr, ik wil ook deacon 72 masters 😜

loe op 26 feb 2024 23:08

Die blijft ongewijzigd begreep ik , 76 ook, alleen andere naam. Deacon 80 en breder schijnt wel te veranderen komend seizoen.

Edwin van Riel

Enfin, afgelopen wintersport sneuvelde 1 van mijn ski’s (onder- en bovenkant zijn losgelaten, staalkanten verbogen). Dus, nieuwe ski’s, here I come.

Ik overweeg de overstap naar de Volkl Deacon 72.

NickPol op 26 feb 2024 21:01

Wordt precies echt de nieuwe Fischer progressor (F18 of F19) van 't forum… geloof dat we nu al met 4 zijn (5 met jou bij) die 'm hebben of overwegen.

Asterino op 26 feb 2024 21:52

Haha, zolang het maar een goede keuze is. Wat is jouw ervaring?

Enfin, afgelopen wintersport sneuvelde 1 van mijn ski’s (onder- en bovenkant zijn losgelaten, staalkanten verbogen). Dus, nieuwe ski’s, here I come.

Ik overweeg de overstap naar de Volkl Deacon 72.

NickPol op 26 feb 2024 21:01

Wordt precies echt de nieuwe Fischer progressor (F18 of F19) van 't forum… geloof dat we nu al met 4 zijn (5 met jou bij) die 'm hebben of overwegen.

Asterino op 26 feb 2024 21:52

Haha, zolang het maar een goede keuze is. Wat is jouw ervaring?

NickPol op 27 feb 2024 07:35

Leuk stukje op skitalk: https://www.skitalk.com/threads/2022-völkl-deacon-72-master…

Edwin van Riel

mmm, eens kijken of ik ze in schladming kan testrijden… de 80 vond ik maar meh…

Plaats een reactie