skimaatjes 28 januari - 4 februari 2024

Wie heeft er zin in een leuke wintersportvakantie?

Wij zijn twee vrienden die elkaar leerden kennen via dit forum en hier al meermaals een groepje samenstelden.
Telkens resulteerde dit in een ongelooflijke wintersportvakantie met leuke verhalen.

Na een onderbreking van enkele jaren wegens uiteenlopende agenda’s wagen we ook deze keer weer een poging.
Omwille van onze drukke agenda’s ligt de periode wel vast: van 28 januari tem 4 februari 2024.

I. is een 40-jarige vrouw die elke piste vlot naar beneden komt. Al van kinds af aan staat zij op de latten.
S. is een 42-jarige man die elke piste naar beneden komt. Hij heeft een tiental jaren ervaring.

Oostenrijk heeft onze voorkeur, met name Hinterglemm, maar indien we wat anders leuks vinden is dit zeker bespreekbaar.
S. zal vanuit regio Leuven vertrekken en I. in regio Hasselt oppikken. We hebben ons eigen skimateriaal wat in de dakkoffer gaat.

Waar zijn we naar op zoek?

  • leeftijd tussen 25 en 50.
  • geen snelheidsduivels of kilometervreters, wel fijne tochten.
  • een leuke dag op de piste sluiten we graag af met een fijne après-ski.
  • 's morgens met de eerste liften naar boven!
  • af en toe een leuke bar of drankje op de piste.
  • afhankelijk van de prijs en de voorkeuren: app in half-pension formule of app met zelf eten voorzien en een keertje uiteten.

Lijkt je dit wat? Stuur ons zeker een berichtje!

Groetjes,

I. en S.

hallo I en S. Ik heb gelijksoortige ervaring. We zijn bezig een groep samen te stellen en hebben inmiddels 11 geïnteresseerden uit B en Nld. Als jullie interesse hebben stuur mij even een PB

Groet

hallo I en S. Ik heb gelijksoortige ervaring. We zijn bezig een groep samen te stellen en hebben inmiddels 11 geïnteresseerden uit B en Nld. Als jullie interesse hebben stuur mij even een PB

ReneSki op 15 nov 2023 06:58

We proberen het groepje tot 6 personen te beperken. In onze ervaring is een grotere groep wat lastiger ivm samen tochten maken.

Ik ben met 3 vrienden (Belg, Nederlander en 2 Tukkers 🤣) precies deze dagen in Sankt Gallenkirch. Leeftijd gemiddeld iets ouder, maar verder goede match. Skiën in de verschillende gebieden van Silvretta Montafon. Gezellig en betaalbaar hotel geboekt. LO, maar ook met a la carte restaurant. Gunstig gelegen, vlakbij een skilift, maar vooral erg centraal. Misschien ook wat voor jullie?

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Ik ben met 3 vrienden (Belg, Nederlander en 2 Tukkers 🤣) precies deze dagen in Sankt Gallenkirch. Leeftijd gemiddeld iets ouder, maar verder goede match. Skiën in de verschillende gebieden van Silvretta Montafon. Gezellig en betaalbaar hotel geboekt. LO, maar ook met a la carte restaurant. Gunstig gelegen, vlakbij een skilift, maar vooral erg centraal. Misschien ook wat voor jullie?

Nick_Lobé op 15 nov 2023 23:05

Dankjewel voor de reactie, we houden het in het achterhoofd maar kijken nog even af hoe het hier verloopt.

Even een update om te melden dat we nog steeds op zoek zijn naar reisgenootjes.
De dame in ons gezelschap zou het zeker leuk vinden moesten er nog andere dames zich aanmelden.

Hey I. en S.,
Wij hebben nog 3 plaatsjes vrij voor skitrip naar Zillertal van 27/01-03/02. Momenteel zijn we met 7 (30m, 32v, 34v, 34v, 34m, 54m en 55m) waarvan 6/7 afkomstig uit België (ik zelf woon vlakbij Leuven) en 1 iemand uit Nederland. Het appartement dat we geboekt hebben is geschikt voor 12p, maar we zouden dit beperkt willen houden tot 10p. Ik heb gelezen dat jullie een kleiner groepje van 6p preferen, maar ik waag toch mijn kans 😉. Momenteel is de prijs voor de accomodatie 372€ voor de hele week (alle kosten inbegrepen) en zal de prijs nog wat dalen als we met meer personen zijn.
Indien jullie toch interesse hebben, geef dan gerust een seintje!
Groetjes,
Leen

We zijn nog steeds op zoek naar mensen die graag meegaan :)
Zoals aangegeven verkiezen we een groepje van een zestal personen.

wie wil er nog mee?

Het lijkt dit jaar een moeilijke opgave te zijn om een groepje samen te stellen :)

We zijn nog steeds op zoek naar wintersporters om met ons een leuke week te beleven.
Niet twijfelen, gewoon doen!

Ik zou bij graag v beide groepen wat meer info krijgen , ivm wat er is inbegrepen , vervoer , skipas exacte plaats en naam accommodatie enz .
Ik Rachelle 49 en ervaren skiër die ook v gezelligheid houd .

Ik Rachelle ben trouwens uit Maastricht

Er is nog niets concreet vastgelegd.
We willen eerst een groepje samenstellen om dan samen te kijken welke accomodatie, skigebied, enz het zal worden.

Beste,

ik ben Mario (59) en ervaren skiër. Is er nog plaats vrij ?

Tot nu toe nog niemand die ons groepje vervoegd heeft.
We willen wel graag met leeftijdsgenoten op pad gaan.

We blazen dit topic weer even nieuw leven in.
Er zijn nog niet erg veel reacties binnengekomen.
Wie sluit nog aan?

Ondertussen al enkele geïnteresseerden maar nog niets concreet.
Bedoeling is om via een whatsappgroepje kennis te maken en een trip te boeken waarin iedereen zich kan vinden.

Wie wil er nog mee? 😃

Goedenmorgen,
Ik heb interesse om eventueel mee te gaan.
Is er al iets concreets?
Zou wel graag alleen willen slapen.

Alleen slapen is helaas niet mogelijk denk ik.

Jammer

Ik heb wel interesse. Ben een vrouw van 44, met al een aantal jaren snowboard ervaring, graag een pb voor meer info aub.
Groetjes Kim

Past precies bij mij! Heerlijk overdag genieten van de afdalingen, liefst rood, blauw kan ook chill zijn , en ja, ook niet te snel. De dag afsluiten op de dansvloer. Ik heb geen (weinig) drank nodig voor een beetje plezier!

Maar data komt mij niet uit dit jaar. Ik ben dan net terug uit Westendorf. En mijn man vertrekt op de 3e. De kids zijn nog te jong om alleen te laten.

Wie weet een ander jaar. Mooie is dat ik qua leeftijd dan nog steeds match. Aangezien we allemaal dan ook weer een jaar ouder (hopen te) zijn😉😆

Dus vooral blijven proberen, deze zoek actie !!!
Want vrouwelijke skimaatjes zijn voor mij ook minder goed te vinden. En de mannen willen altijd met elkaar🤣. Dit zou dé oplossing voor mij zijn en hoef ik niet langer af te wegen om mijzelf te laten ombouwen😉.

Succes met vinden van een leuke groep en wie weet tot in de toekomst.

Ik sprak in december op de piste nog een jonge dame, mijn leeftijd😆, uit Rhoon, nagenoeg zelfde verhaal als ik heb. Als ik haar weer eens tegenkom. Ik zal dit doorgeven!

Groetjes en succes! Vooral zo doorgaan!
Chris, V, 47, provincie Utrecht.

Plaats een reactie