Gezocht loopvlakkettingen 255/45/R19

Niet geschoten altijd mis.

Ben op zoek naar zelfspannende loopvlakkettingen geschikt voor bandenmaat 255/45/R19.

@Tycho87, op pagina 2 biedt Ruth_dg loopvlakkettingen aan

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Niet geschoten altijd mis.

Ben op zoek naar zelfspannende loopvlakkettingen geschikt voor bandenmaat 255/45/R19.

Tycho87 op 16 nov 2023 18:36

Op pagina 2 biedt Ruth_dg loopvlakkettingen aan https://www.wintersport.nl/profiel/ruth_dg

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

@Kesman. Scheelt een paar bandenmaten geloof ik.

@Kesman. Scheelt een paar bandenmaten geloof ik.

Bennie op 16 nov 2023 19:43

Zou maar zo kunnen, op de verpakking stonden volgens mij nog meer maten. Ach, niet geschoten is altijd mis 😉

Woont zo nu en dan in Kaunerberg

Voor deze maat zijn er 2ehands vrijwel geen kettingen te vinden, is mijn ervaring. Ze zijn nieuw echt niet te betalen, wij huren ze dit jaar (ook omdat ik verwacht dat dit de laatste gezinswintersport wordt).

Model Y?

Rud Centrax N893 met 5 verkorters.

Ik had het geluk dat die nog in de garage slingerde, want inderdaad lastig aan te komen gebruikt en nieuw aan de prijs. Maar hou ebay.de in de gaten zou ik zeggen.

Model Y?

Rud Centrax N893 met 5 verkorters.

Ik had het geluk dat die nog in de garage slingerde, want inderdaad lastig aan te komen gebruikt en nieuw aan de prijs. Maar hou ebay.de in de gaten zou ik zeggen.

DSvier op 17 nov 2023 09:15

Nee een Tiguan. Goede tip ga daar eens kijken!

@Kesman. Scheelt een paar bandenmaten geloof ik.

Bennie op 16 nov 2023 19:43

Zou maar zo kunnen, op de verpakking stonden volgens mij nog meer maten. Ach, niet geschoten is altijd mis 😉

kesman op 16 nov 2023 19:53

Ik heb even gecheckt, maar ze gaan inderdaad niet passen.

Plaats een reactie