Ski/ snowboard buddy gezocht eind nov/ begin dec. ca. 4 dagen

Hoi allemaal,

Hierbij een last minute vraag of iemand mee op wintersport gaat (of meerdere mensen).

Ski al vanaf mijn 4de, maar ben rond mijn 18de overgestapt op snowboarden. Ben nu 30 jaar, dus reken maar uit ;)
Kan redelijk snowboarden, zwart vind ik voor de afwisseling oké, maar ik ga liever van een blauwe of rode piste.

Omdat het een last minute vraag is hierbij 2 lange weekenden die mijn voorkeur hebben (hierin kan ik nog een beetje schuiven wanneer nodig):
29 november t/m 3 december
6 december t/m 10 december

Ik zit te denken om in de namiddag op woensdag te vertrekken en dan donderdag t/m zaterdag (of zondag nog een halve dag) op de piste te staan om dan zondag namiddag terug te rijden.

Houd van Apres ski, maar het hoeft niet elke avond, maar als jij dat wilt dan ben ik makkelijk over te halen :D

Ik heb eigen gear. Voorkeur voor land of plaats heb ik niet (ga zelf meestal naar Oostenrijk, maar sta open voor alles).

Als er interesse is neem contact op, dan ga ik kijken voor accommodatie. Voor Solden in Oostenrijk heb ik al mogelijkheden voor accommodatie.

P.s. mocht je op deze korte termijn niet kunnen, maar spreekt het je toch aan om samen op wintersport te gaan. Ik ga waarschijnlijk begin 2024 nog een keer en ben dan flexibeler :)

*bericht bewerkt door IvanaM op 18 nov 2023 12:26

Hoi leuk idee, ik ben snowboarder en had zelf 13 - 17 december in gedachten. Vanwege werk🥴

Eventueel in januari zou misschien voor mij een optie zijn. Snowboarden ben ik nog niet zo goed in, maar met de ski’s kom ik altijd wel beneden.

Hoe ver zou je willen rijden?

Ik ben snowboard leraar 😎… januari is stukkie duurder maar zou kunnen… juist deze week/dagen zo aantrekkelijk

Hi,

Helaas kan ik 13-17dec niet vanwege werk. Een week eerder lukt jullie niet? 6-10 dec?

Hoi, nee sorry … dochter jarig in die periode 😁 groet gj

Ik kan rijden en heb plek voor 2 erbij want 4e plek is voor materiaal … eventueel januari kan ik ook …

Let wel van 13-17 december zijn bijvoorbeeld in fiss serfaus de ski passen helft van de prijs en appartementen goedkoop en geselli al in kerstsfeer 😁

Let wel van 13-17 december zijn bijvoorbeeld in fiss serfaus de ski passen helft van de prijs en appartementen goedkoop en geselli al in kerstsfeer 😁

OldBoarder op 20 nov 2023 08:26

Dat is wel erg verleidelijk maar helaas…:(

Hoi,
Ik kan eventueel mee. Ik ben een zelfstandige dus heel flexibel wat dat betreft.
Ik doe freestyle ski en ik heb mijn eigen spullen.

Grts, Anton (35)

Ik hou me aanbevolen voor begin 2024 … 🏂

@Oldboarder: 13-17 december kan ik (mocht 12-16 dec kunnen: is t nog beter) Ik kan ook 1ste week van januari

Hoi,
Ik kan eventueel mee. Ik ben een zelfstandige dus heel flexibel wat dat betreft.
Ik doe freestyle ski en ik heb mijn eigen spullen.

Grts, Anton (35)

RayTracer op 22 nov 2023 23:13

Helemaal goed! Ik had van nog wat andere mensen een privé bericht ontvangen.

Samen rijden met de auto? Waar kom je vandaan? Houd je van après ski?

Gaan jullie plannen nog door ? Ik denk nu aan 10-16 december te gaan

Hi, jazeker, groepje van 3 personen van 7-10dec

O ja… kan ik helaas net niet 🥴🥴😁

Hoi allemaal,

Hierbij een last minute vraag of iemand mee op wintersport gaat (of meerdere mensen).

Ski al vanaf mijn 4de, maar ben rond mijn 18de overgestapt op snowboarden. Ben nu 30 jaar, dus reken maar uit ;)
Kan redelijk snowboarden, zwart vind ik voor de afwisseling oké, maar ik ga liever van een blauwe of rode piste.

Omdat het een last minute vraag is hierbij 2 lange weekenden die mijn voorkeur hebben (hierin kan ik nog een beetje schuiven wanneer nodig):
29 november t/m 3 december
6 december t/m 10 december

Ik zit te denken om in de namiddag op woensdag te vertrekken en dan donderdag t/m zaterdag (of zondag nog een halve dag) op de piste te staan om dan zondag namiddag terug te rijden.

Houd van Apres ski, maar het hoeft niet elke avond, maar als jij dat wilt dan ben ik makkelijk over te halen :D

Ik heb eigen gear. Voorkeur voor land of plaats heb ik niet (ga zelf meestal naar Oostenrijk, maar sta open voor alles).

Als er interesse is neem contact op, dan ga ik kijken voor accommodatie. Voor Solden in Oostenrijk heb ik al mogelijkheden voor accommodatie.

P.s. mocht je op deze korte termijn niet kunnen, maar spreekt het je toch aan om samen op wintersport te gaan. Ik ga waarschijnlijk begin 2024 nog een keer en ben dan flexibeler :)

IvanaM op 18 nov 2023 12:20

Mocht je voor 6 december t/m 10 december nog een skimaatje zoeken hou ik mij aanbevolen.

Mocht je voor 6 december t/m 10 december nog een skimaatje zoeken hou ik mij aanbevolen.

Erwin91 op 30 nov 2023 06:15

Hi Erwin, ik heb je een privé bericht gestuurd. Als je daarop wilt reageren zou dat fijn zijn ;)

Plaats een reactie