Zaterdag ovifat :)

Om dan toch alvast wat sneeuw te proeven gaan we zaterdag even glijden en aanschuiven in ovifat :)
Helaas is winterberg te ver voor een dagje. En ovifat maar een uurtje rijden voor ons.
Aangezien bonus dochter dit jaar het eerst echt mee gaat skiën is dat een mooie opwarmer voor haar dacht ik zo.
Volgend weekend winterberg met de camper tenminste,: als de regen geen roet in het eten gooit, dus duimen.
Om vervolgens na kerst naar silvretta montafon te vertrekken en met carnaval mayrhofen.
Kortom: ik volg het weer en deze site iedere dag op de voet en heerlijk om nu al die mooie webcam beelden te zien.
Ik kan niet wachtten… en nu ik het zo opsom, wat zijn we toch verwend en kunnen we dankbaar zijn dat we hiervan kunnen genieten.

We verwachten dan natuurlijk wel een verslag.
Veel plezier!

Ik ben heeeeel benieuwd en zie graag wat foto’s! Zal wel druk worden ben ik bang.

De nationale sport als het eens wat sneeuwt: naar d’ardennen, filerijden en koppenlopen. 🙂🙃
Al is het tegenwoordig internationale sport met al die gele nummerplaten. 😉

*bericht bewerkt door bartvwg op 30 nov 2023 17:01

Bla, bla, bla.

De nationale sport als het eens wat sneeuwt: naar d’ardennen, filerijden en koppenlopen. 🙂🙃
Al is het tegenwoordig internationale sport met al die gele nummerplaten. 😉

bartvwg op 30 nov 2023 17:01

Hahaha yes… i know it … en ik hou m.n hart echt vast… ik vertrek gewoon al heel vroeg. Nog nooit gedaan en eens moet de 1e keer zijn ,) kan ik tenminste erna iedereen adviseren het vooral niet te doen. ;)
En zoals ik zei: voor mijn bonus dochter even een leuke oefening na alleen maar snowworld lessen.

Ik laat zeker weten hoe het is gegaan.

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! Vorig jaar heb ik zo’n dag gedaan in Val de Wanne en dat viel best goed mee van drukte. Nooit langer dan 5 minuten moeten aanschuiven bij de lift. Hopelijk valt het bij jou even goed mee!

null

Heerlijk rustig:)

Ha, ha, nice! 👍😎

Bla, bla, bla.

De pistes zijn bagger maar ach… we kunnen even glijden en voor bonus dochter een prima oefening.

null
null

In welk opzicht bagger?

Edwin van Riel

In welk opzicht bagger?

evr66 op 02 dec 2023 10:33

Nou ja… je ziet de bruine stukken er duidelijk doorheen schijnen…

Joh, laatste stukje bij de lift, lekker belangrijk, gewoon lekker glijden een dagje hoor haha

Edwin van Riel

Ja het varieert… stukken heel fijn, stukken hobbelig bevroren en bijna onder inderdaad dun laagje met stenen, ietsje drukker nu maar nog steeds echt niet druk… kortom toch een prima dagje zo. En o wat kan ik niet wachten tot het 29 dec is…

Ondertussen draaien de sneeuwkanonnen ook overuren. De uitbaters spreken op hun sociale media over “super neige” ;)

In welk opzicht bagger?

evr66 op 02 dec 2023 10:33

Nou ja… je ziet de bruine stukken er duidelijk doorheen schijnen…

Demtsjenko op 02 dec 2023 10:52

Begin jaren ‘90 nog was dit ook in de Alpen op de lagere pistes eerder regel dan uitzondering. We zijn blijkbaar erg verwend tegenwoordig.

Ondertussen draaien de sneeuwkanonnen ook overuren. De uitbaters spreken op hun sociale media over “super neige” ;)

Mathijs! op 02 dec 2023 15:42

Ja die gingen begin middag aan… we hebben geteld en ik denk zo.n 80 man op de piste. Maar wel wachten bij de lift. Als het druk is wil ik hier echt niet zijn voor 30 euro pd en binnen 1,5 minuut beneden. Jammer dat de 2 stijlere pistes niet open waren. Maar voor vandaag zeg ik: missie geslaagd, het was toch ff genieten.

ik zag het net bij de vrt. Lijkt me toch ook we leuk. Ik ga 23 december ook richting silvretta montafon. Alles valt altijd in het niets bij Oostenrijk, maar ovifat lijkt me wel leuker dan snowworld

In welk opzicht bagger?

evr66 op 02 dec 2023 10:33

Nou ja… je ziet de bruine stukken er duidelijk doorheen schijnen…

Demtsjenko op 02 dec 2023 10:52

Begin jaren ‘90 nog was dit ook in de Alpen op de lagere pistes eerder regel dan uitzondering. We zijn blijkbaar erg verwend tegenwoordig.

paolie op 02 dec 2023 16:14

Eens! In de jaren 90 altijd in Engelberg geskied en de dal afdaling van Brunni naar het dorp was altijd al een keien vreter. Tegenwoordig wordt er geklaagd om dit soort omstandigheden. Dat vind ik jammer. Het is nooit meer genoeg lijkt wel…

Sportieve groet, Luuk

Plaats een reactie