Skimaatje gezocht! (6-13 jan) 🎿

Hi wintersportliefhebbers!

Wij, Inge (26), Jesse (24) en Michelle (24), hebben elkaar via deze site gevonden en zijn nog opzoek naar een gezellig skimaatje om met ons mee te gaan. Wij houden ervan om vroeg op de piste te staan en lekker veel kilometers te maken. Na een dag avontuur sluiten we af met een klein drankje in de apres ski.

Wij zijn opzoek naar iemand in dezelfde leeftijdscategorie en die zichzelf in bovenstaande tekst herkent! We zijn van plan om elkaar zaterdag (9 dec) online te meeten en eventueel iets te boeken.

Lijkt het je leuk? Stuur dan vooral een berichtje! :)

Hi wintersportliefhebbers,

Staat deze datum voor 100% vast voor jullie 3? Ik heb namelijk met 1 ander al iets geboekt van 18 tot 27 januari.
Opzicht vind ik het wel leuk om met meerdere skiërs tochten te maken in het gebied.

Ik hoor graag hoe jullie dat zien?

Gr,

Michiel

Hi Michiel,

Bedankt voor je berichtje! Deze datum staat voor ons redelijk vast op dit moment. Helaas komt 18 tot 27 januari ons niet zo goed uit.

Groetjes!

Interesse, zie pb

Hi @Michelle, misschien ben ik al te laat, maar anders heb ik ook wel interesse om aan te haken! Ik ben Teun, 28, overdag wel een fanatieke (piste)skiër, en zit savonds het liefst ergens gezellig in een cafeetje of in de accomodatie voor een spelletje oid :) benieuwd of er eventueel nog mogelijkheden zijn om aan te haken!

*bericht bewerkt door Nuet op 11 dec 2023 08:23

Hi Teun! Wij hebben dit weekend iets geboekt maar ik heb je een pb gestuurd voor eventuele mogelijkheden om aan te haken :)

Plaats een reactie