Tips restaurant kerstavond en kerst

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Wij zitten met kerst met onze zoon van 8 in Serfaus en willen zeker kerstavond en 1e kerstdag in een restaurant dineren.

Nou weet ik van een zomervakantie 2 jaar terug nog wel wat leuks in Fiss maar ik ben op zoek naar tips voor wat leuke restaurants in Serfaus.

Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag omdat ik vermoed dat reserveren misschien wel aan te raden is…

🏂

Geen tips echter wel aan te raden TIJDIG te reserveren.

It is an amazing world

wij zijn een keer gaan eten in Lassida op de berg, was leuk. Veel leuker was met de pistebully naar de Weiberkessl tussen Fiss & Ladis. Leuke ervaring, zeker met een 8-jarige.

Houd er rekening mee dat ze 1 e Kerstdag gesloten kunnen zijn. Dat is de familie avond in Oostenrijk, ze vieren dan uitgebreid de Kerst

Dienten Die Alte schule

wij zijn een keer gaan eten in Lassida op de berg, was leuk. Veel leuker was met de pistebully naar de Weiberkessl tussen Fiss & Ladis. Leuke ervaring, zeker met een 8-jarige.

pS op 04 dec 2023 10:54

Bedankt. Ik heb Lassida even opgezocht, ik ben er 's zomers wel geweest 2 jaar geleden. Ik ga kijken of ze open zijn met kerst en hoe dat gaat met de liften 's avonds… Pistenbully ritje klinkt ook goed!

🏂

Mijn ervaring is dat er op kerstavond heel veel dicht is. Voor 1e en 2e kerstdag tijdig reserveren.

Thank God summer is over!

Madatschen is leuk, wel een stukje lopen buiten het dorp. Maar fijne wandeling en prachtig uitzicht op het dorp. Je moet wel van vlees houden, want midden in het restaurant staat een grote grill met open vuur. En niet te warm aankleden :). Voor het echte kerstgevoel kan je ook met de arreslee gaan. Zeker van te voren reserveren! Noldi’s is ook een gezellig restaurant.

Victorine

Madatschen is idd ook een goede tip. En ik weet niet of ze ‘s avonds open zijn maar overdag is de Hög alm zeker ideaal als je nog ietwat rustig en lekker wil eten.

Plaats een reactie