Wandelpas Maria Alm

Hallo,

Wij gaan met kinderen (te jong om op de ski’s te staan) naar Maria Alm, voorheen deden we dat in Westendorf en genoten wij van het voordeel van een winter wandel pas.
De winter wandelpas van Westendorf scheelde de helft aan geld ten opzichte van een skipas, je kunt dan geloof ik 2x per dag op en neer met de gondels.

Ik kan voor de regio Hochkonig waar Maria Alm onder valt niets vinden wat hier op lijkt, weet iemand hier iets meer over?

Die hebben ze ook niet in Hochkönig, je kan in Maria Alm bij de kassa vragen wat ze in het dorp voor alternatief hebben. Ik ben er vlgd week vraag het wel even bij ons in het dorp.
Maar je kunt er heel goed wandelen zonder de liften te gebruiken hoor, dan neem je af en roe een bergfahrt als je naar boven wil.

Dienten Die Alte schule

Die hebben ze ook niet in Hochkönig, je kan in Maria Alm bij de kassa vragen wat ze in het dorp voor alternatief hebben. Ik ben er vlgd week vraag het wel even bij ons in het dorp.
Maar je kunt er heel goed wandelen zonder de liften te gebruiken hoor, dan neem je af en roe een bergfahrt als je naar boven wil.

Elly3 op 04 dec 2023 12:44

Hallo Elly,

Allereerstbedankt voor je reactie, zou je na het vragen volgende week je bevindingen hier willen laten weten?

Bij de kassa als we er zijn is altijd nog een optie :)

Plaats een reactie