Van 13 tot 20 januari naar Hochkönig, nog plekjes vrij

Hallo mede skiërs en Boarders,
Van 13-20 Jan gaan wij met een klein groepje naar Dienten, er zijn nog plekjes vrij, wie gaat er gezellig mee.
Voor onze enige man zou het gezellig zijn als er nog wat mannen zich melden maar dames ook welkom.
Jullie zitten in een groot ruim appartement, vijf slk 2 badkamers, apart toilet woonkamer, woon/eetkeuken.
Ski gebied van 120 km met authentieke berghutten en heerlijk eten. Op korte afstand van het Gasteinertal om ook een of twee daagjes te gaan skiën. Logies €165,- incl. Koken en boodschappen doen we gezamenlijk, kosten delen. Vervoer zoveel mogelijk samen rijden ivm de kosten.
Wij zijn nu met vier dames en een heer, een dame twijfelt nog ivm de leeftijd, maar @Michelleee
en Jesse misschien vinden jullie het leuk om samen met Inge met ons mee te gaan?
En @Kfud, Kris heb jij nog interesse?
@Pkroini is dit wat voor jou?

Groet, Esther, Lisa, Inge, Andy en Elly

*bericht bewerkt door Elly3 op 05 dec 2023 21:14

Dienten Die Alte schule

Helaas is dat net na mijn kerst vakantie, dus ik sla het deze keer over. Bedankt

Jammer kris maar bedankt voor je antwoord.

Dienten Die Alte schule

@Andy77 hier een link

Dienten Die Alte schule

Hi Elly! Heel leuk initiatief en idee, thanks voor de vermelding. Ik heb alleen geen interesse meer.

Interesse, maar uit welke leeftijden bestaat de groep?

Hallo Lianne1 Andy 47 uit BE, Esther 57 NL Lisa 37 NL Inge 26 NL en ik zelf, allemaal goede skiërs. Dan heb ik pb van 2 heren een van 50 de andere weet ik niet die ook interesse hebben.
Voor meer info kun je mij een pb sturen.

Dienten Die Alte schule

@lianne1 ik heb je pb gestuurd

Dienten Die Alte schule

Wij hebben nog een 2 persoons kamer vrij, we zijn nu met 3 dames en ws 3 heren, goede skiërs.
Bij interesse laat maar weten of stuur pb voor meer info. https://www.facebook.com/diealteschule.eu

Dienten Die Alte schule

@Cilia_ en @sluus Kunnen jullie ons laten weten of er nog interesse is? dan kunnen we de groep nog aanvullen en anders blijven we met zes en hebben binnenkort contact met elkaar.

Groet Esther, Lisa, Ronald, Harrie, Corni en Elly

*bericht bewerkt door Elly3 op 19 dec 2023 23:04

Dienten Die Alte schule

Hoi Elly3,
Is er plek voor een snowboarder? Meestal ben ik de enige snowboarder in de groep, en zo te zien hier ook, maar dat is geen probleem.

Groet, Peer

Hallo @Peerr, we hebben nog een kamer vrij en er gaat een snowboarder mee die ook kan skiën.
Voor meer info kun je mij een pb sturen bij interesse.

Dienten Die Alte schule

Wij hebben inmiddels een leuke groep van 8 en zijn bij deze dus vol in huis.
Voor iedereen Fijne feestdagen und ein Guten Rutsch ins neue Jahr.
We zetten nog wel een leuke foto hier in de groep over vier weken.

Dienten Die Alte schule

Mocht er nog plek zijn, dan heb ik wel interesse.

Matthijs, 40 jaar, Den Bosch. 4 jaar ski ervaring.

groetjes!

Plaats een reactie