Te koop: Anon M4 Toric lensen (geen frame)

null

null

null

Te koop: Anon M4 Toric lensen (geen frame)
Het zijn dus 2 losse lenzen, zonder frame/goggle zelf
1 x Perceive Variable Blue (21% / S2) ( lens voor zeer zonnige condities)
1 x Perceive Sunny Bronze (17% / S3) (lens voor variable omstandigheden)
1 x Opberg case.

Als set voor € 40,–.
Losse lensen € 25,–
Losse case € 5,–

Exclusief verzendkosten, indien gewenst kan het ook opgehaald worden.

Pray for Snow!

Hey Nick,

Weet je zo of deze lenzen ook op de m2 passen? Er staat me iets van bij dat de anon lenzen onderling gewisseld kunnen worden, maar kan het online zo niet vinden. In dat geval heb Ik namelijk wel interesse.

Groet, Robert-Jan

Hey Nick,

Weet je zo of deze lenzen ook op de m2 passen? Er staat me iets van bij dat de anon lenzen onderling gewisseld kunnen worden, maar kan het online zo niet vinden. In dat geval heb Ik namelijk wel interesse.

Groet, Robert-Jan

Rja1994 op 12 dec 2023 21:39

Hi, zover ik weet passen deze alleen maar in een M4 frame. Ook als ik kijk naar foto’s van de goggle om te vergelijken denk ik niet dat ze passen.

Pray for Snow!

Zijn het de gewone M4 of de kleinere M4S lenzen? Misschien best even vermelden. ;)
Deze passen niet op een M2 en als het de kleine zijn ook niet op de gewone M4 (die is 1cm breder).

Je doet ze overigens ook wel heel goedkoop weg, normaal kost je dit zo’n 280 eurootjes, nieuw.

Bla, bla, bla.

Zijn het de gewone M4 of de kleinere M4S lenzen? Misschien best even vermelden. ;)
Deze passen niet op een M2 en als het de kleine zijn ook niet op de gewone M4 (die is 1cm breder).

Je doet ze overigens ook wel heel goedkoop weg, normaal kost je dit zo’n 280 eurootjes, nieuw.

bartvwg op 13 dec 2023 07:28

Klopt, maar als ik er een andere wintersport liefhebber blij mee kan maken.
Ze zijn overigens verkocht.

Pray for Snow!

Plaats een reactie