Head Supershape Magnum huren

Goedemorgen,
Mijn atomics zijn ondertussen20 jaar oud, zwaar, maar ik ski er prima op. Toch stiekum aan het kijken naar een ander paar. Nu denk ik zelf aan de supershape magnum, maar kopen zonder proberen wil ik niet.
Kun je deze of in Nederland of Oostenrijk huren?
Ik ski vanaf 4 jaar, elke jaar een week en als kind altijd les gehad. Nu gaan we vaak 2 weken, ben ondertussen 47 jaar, 170 lang en 80 kg.
Ik les tegenwoordig vaak 2 x per week een uur prive, om weer even aan de techniek te werken.
Zou graag deze willen proberen, of zal het zeker een topper zijn voor mij?

Dijuvestein heeft hem staan voor test. Weliswaar in 170 dus eigenlijk iets te lang.

null

Edwin van Riel

Enneh, je zou de gelegenheid kunne gebruiken om meteen nog wat anders te testen. Mooiste is een doordeweekse ochtend of zo, wanneer het niet te idioot druk is.

Edwin van Riel

Fantastische ski, 2 jaar geleden gewoon weer nieuw gekocht. Ik zag hem vrij verhuur, heb hem zelf ooit (jaar of 6 geleden) gehuurd in Serfaus en daarna gekocht. Zou de verhuurzaken in plaats van bestemming mailen; ik had de mogelijkheid dagelijks te wisselen van model, zodat ik echt goed kon vergelijken. Dit was derde paar en meteen een match, maar dat verschilt per persoon!

Zelf de voorloper de i-magnum, laatst met de e-magnum in mijn handen gestaan en voelde eigenlijk de zelfde ski. Hij bevalt mij in ieder geval erg goed.

Deel bovenstaande enthousiaste ervaring met deze ski. Ik heb inmiddels mijn 3e paar, daarvoor de i-magnum.
Heerlijke pisteski om op snelheid heerlijk te carven. Lekker sportief maar niet te bruut.
ben zelf ook 47, ski 23 jaar, meestal 2 keer per jaar en ski deze ski met gemak. Aanrader!

Zeker een fijne ski. Heb hem vorig jaar bij Duyvestein getest. Eigenlijk alleen de Redster S9 en Van Deer (type geen idee, de slalom variant) vond ik prettiger, maar aanzienlijk duurder. Paar weken geleden heb ik weer een aantal ski’s getest bij Duyvestein (vrijblijvend, €25,- voor 5 ski’s) en hadden ze hem wederom in Zoetermeer.

163 lijkt me goed voor jouw lengte. Jumbo heeft nog een leuke aanbieding: https://www.jumbosports.com/head-supershape-e-magnum-sw-sf-p…

Ik heb die vorige week toevallig getest in Zoetermeer! Daarnaast ook de Speed getest. Ik zit nog steeds in dubio welke het wordt. Ik neig naar de Speed (smaller)

Plaats een reactie