Winterberg 20 en/ of 21 dec 2023

Woensdag 20 en donderdag 21 december a.s. wil ik naar Winterberg gaan om te skiën. Voor mezelf heb ik een overnachting geregeld in een hotel.

Wie gaat de 20ste en/ of de 21ste ook skiën in Winterberg en wil afspreken om samen te skiën?Wat mij betreft kan iedereen die wil aansluiten.

Ik ben exact die twee dagen vrij, en heb ook al zitten kijken maar volgens mij wordt het niet super mooi weer.

Mijn idee is dat het momenteel elke dag weer anders is. Ik zit toevallig van maandag tot donderdag op landal winterberg. Het was de bedoeling om mijn vriendin een skiles te geven maar dan moeten de conditie’s er wel naar zijn

Ik ben exact die twee dagen vrij, en heb ook al zitten kijken maar volgens mij wordt het niet super mooi weer.

marklit op 16 dec 2023 00:17

Klopt, het weer is nogal wisselvallig. Ik hoop dat het meevalt die twee dagen. Mocht je alsnog gaan, laat het maar weten. Dan kunnen we wellicht afspreken.

Mijn idee is dat het momenteel elke dag weer anders is. Ik zit toevallig van maandag tot donderdag op landal winterberg. Het was de bedoeling om mijn vriendin een skiles te geven maar dan moeten de conditie’s er wel naar zijn

rvkasper op 16 dec 2023 10:04

Hopelijk valt het weer mee. Gezien de temperaturen zullen het waarschijnlijk geen geweldige skicondities zijn. Jullie zitten er meerdere dagen, dus wie weet. Zelf hoop ik op wat sneeuwval ipv regen. Mocht jij of jullie gaan skien en gezelischap willen, dan hoor ik het graag.

Mijn idee is dat het momenteel elke dag weer anders is. Ik zit toevallig van maandag tot donderdag op landal winterberg. Het was de bedoeling om mijn vriendin een skiles te geven maar dan moeten de conditie’s er wel naar zijn

rvkasper op 16 dec 2023 10:04

Hoi, hoe zijn de omstandigheden op de piste? Zou je wat informatie willen delen?

*bericht bewerkt door AliceB op 19 dec 2023 17:48

Ik vond het vandaag prima, alleen jammer van de regen. Maar beter dan gister, toen was alles super ijzig.
Wel wat slushy aan het eind van de dag (wij zijn om half 3 afgehaakt). T is vooral de regen wat dan jammer is. Als het eenmaal door je kleren heen is, is de lol er voor mij altijd een beetje af. Maar toch heerlijk 5 uurtjes geskied vandaag.

Sorry Alice, ik blijf lekker thuis. Veel plezier!

Sorry Alice, ik blijf lekker thuis. Veel plezier!

marklit op 19 dec 2023 20:46

Ja ik snap het met deze weersverwachting.

Plaats een reactie