Skimaatje gezocht 06-13 jan!

Hoi wintersporters!

Vanwege mijn werk kan ik dit jaar helaas niet met mijn familie en vrienden mee op wintersport. En toch zou ik heel graag op wintersport gaan. Vandaar dit berichtje :) Ben dus zoekende naar iemand die met mij in de periode van 06 januari tot 13 januari de sneeuw zou willen op zoeken. Alleen is ook maar alleen.

Mijn naam is Thijs, 22 jaar en skiën doe ik graag. Ik hou er van om s’ ochtends vroeg op de piste te staan om de nodige Kilometers te kunnen maken. Het afsluiten met biertje hoort er af en toe ook bij.

Jammer genoeg ben ik zelf wel afhankelijk van de nachttrein mits jij wel over een auto beschikt en daarmee zou willen gaan.

Ik ben dus opzoek naar iemand in dezelfde leeftijdscategorie die met een weekje de bergen zou willen opzoeken.

Lijkt het jou wat? Schroom dan niet om een berichtje te sturen!

*bericht bewerkt door Thijs0186 op 20 dec 2023 20:23

Hoi Thijs, mijn naam is Lars. 18 jaar. Lijkt me leuk om nog op skivakantie te gaan in Januari. Kan prima skiën, rode pistes vind ik goed te doen. Aan wat voor skigebied zat je te denken?

Hoi Thijs, heb je ondertussen al iets geboekt? Wij hebben wellicht nog plek voor je! Stuur maar een bericht bij interesse. Groet

Hoi Thijs, heb je ondertussen al iets geboekt? Wij hebben wellicht nog plek voor je! Stuur maar een bericht bij interesse. Groet

twanski32 op 26 dec 2023 06:40

@twanski32 Heb je een pb gestuurd.

*bericht bewerkt door Thijs0186 op 27 dec 2023 09:05

Plaats een reactie