ShortSki week 4 of week 5 2024 richting Frankrijk of Oostenrijk

Beste skiërs,

Ik ben Michael een zeer ervaren skiër van 37 jaar oud uit Breda. Getrouwd en heb kids.
Ben het type skiër meters maken en kan enorm genieten van mooie afdalingen.
Ik zoek andere mensen die echt wel behoorlijk kunnen skiën en niet bang zijn om lekker door te skiën maar ook leuk vinden om na het skiën nog wat te drinken. Verder vind ik zelf koken geen probleem om de kosten te drukken.
Ideale groepsgrootte ligt tussen de 2-6 mensen.

Graag zou ik in januari nog een aantal dagen willen gaan skiën.
De vaste groep waar ik mee ga, slaat dit jaar helaas over. Nu zou ik graag van 24-1 tot en met de 28e willen gaan of exact een week later.

Mijn plan is om met eigen vervoer te gaan en dan richting Frankrijk of Oostenrijk en hier vanaf die woensdag tot en met de zaterdag te skiën en dan op zondag naar huis te rijden. Dit betekend op dinsdagavond vertrekken en afwisselend rijden door de nacht. Ik heb een auto ter beschikking.

Zelf stel ik niet te veel eisen aan het appartement of hotel. Ik spendeer mijn tijd toch vaak op de piste of gezellig drankje erna nog doen in de aprés ski.
Dus wie heeft interesse om mee te gaan, er ligt nog niks vast dus alles veel is bespreekbaar.

Ha Michael,

is van 27/1 (of 26/1 's avonds) tot 30 of 31 januari ook een optie voor je? Vrijdagen zijn voor mij lastig om weg te zijn ivm kinderen en ik kan mijn vrouw niet blijven vragen om vrij te nemen voor mijn uitjes ;-) Ik ben 43 jaar, getrouwd en 2 kinderen en woon in de buurt van Zaltbommel. Partner geeft niet echt om wintersport en de kinderen zijn nog net te jong.

Je skiniveau is wat hoger dan dat van mij denk ik, maar ik boek wekelijks nog veel progressie. Twee jaar geleden ben ik na 20 jaar snowboarden begonnen met skiën. In de winter heb ik wekelijks les en ik kom heel goed van blauw en rood af, zeker als ze er enigszins goed bij liggen. Zwarte en/of omgeploegde pistes neem ik nog wat voorzichtiger. Samen skiën is leuk, maar ook weer geen must. Ik vermaak mij ook heel goed alleen. En bij zware omstandigheden vind ik een halve dag ook prima. Samen reizen en een onderkomen delen is gezellig en scheelt daarnaast behoorlijk in de kosten.

Apres-ski is leuk en sla ik niet over als deze aanwezig is, maar geen must. Liefst wel direct na het skiën, ik ben niet het type dat om 22:00 nog een discotheek op zoekt. En ik heb weinig eisen voor een onderkomen. Ik ben makkelijk in de omgang en erg flexibel.

Marnix, heb je een privébericht gestuurd. Dan houden we hier het topic beetje schoon en overzichtelijk voor mijzelf ook. Dus lezen anderen dit reageer vooral nog. Dan kunnen we de ideeën koppelen.

Boys. Hebben jullie al een datum. Ik kan door omstandigheden pas vanaf 30 januari, maar zou best nog wel een paar dagen de sneeuw in willen. MJ. Ik stuur je even een bericht.

SKRed heb je pb beantwoord.

Hi Allen,

Reeds heb ik afspraken gemaakt met een van de mensen hier op het forum en hebben we geboekt. Deze aanvraag sluit ik dan ook bij deze.

Plaats een reactie