Beschadiging nieuwe ski’s

Nou zijn we er bijna na 30 reacties sinds 28 December 2023 en krijgen bij sluiting volgens mij het belangrijkste deel niet te horen hoe het opgelost wordt.
Beetje vreemd.

ook benieuwd, beetje cliffhanger zonder resultaat, misschien wachten op het volgende seizoen ;-)

*bericht bewerkt door Asterino op 02 jan 2024 18:16

Nou zijn we er bijna na 30 reacties sinds 28 December 2023 en krijgen bij sluiting volgens mij het belangrijkste deel niet te horen hoe het opgelost wordt.
Beetje vreemd.

Hooykaas op 02 jan 2024 12:09

Haha dat is waar ja… Vandaag maar eens gebeld, schiet niet op met een reactie. Had gemaild met foto’s en een formulier ingevuld met klacht, order nr etc maar nu moet het weer op een andere manier, retourzending aanvragen en dan weer de reden, foto’s, en dan gaan ze het beoordelen. Wordt voor mijn gevoel van het kastje naar de muur gestuurd.

Glissshop is toch echt vrij netjes in hun service is ook mijn ervaring.
Heb goede hoop dat het toch nog goed komt.

Leuk als je wilt laten weten hoe het afloopt. Leren wij ook weer van.

Hoe is het nou afgelopen @Elise2
Moet nou toch wel afgerond zijn.

Ik heb mijn ski’s daar ook aangekocht en had het gevoel dat ze goede service leverden.
De dag na bestelling belden ze me vanuit Frankrijk op om de bestelling nog even te bevestigen en nadien alles keurig op te sturen.
Ben nu dus ook wel benieuwd naar de afloop hiervan.

@Elise2 laat eens wat van je horen 🥴

null

Status update: zie foto van vanmiddag, ik heb een shop gevonden in Oostenrijk die het wilde proberen om ze te fixen voor zover mogelijk, alleen nog dat hoekje naar binnen in de staalkant aanwezig. Ze zijn dus niet afgeschreven en gaan als een raket! Kon ze niet op korte termijn naar Nederland krijgen, kon ze zelf ook niet mee terugkijken in december met auto vol kids en spullen (hebben appartement in Oostenrijk in de familie en al het materiaal blijft het hele jaar staan in de opslag) dus heb het verder laten zitten bij de shop, terugsturen naar Frankrijk ging ook aardig wat kosten. Kosten nu voor reparatie 35€ . Hun geen gezeur verder en ik ski er top op. Goede leer voor de volgende keer iig 😉

Plaats een reactie