Gelukkig 2024...en vroeg in bed!

Gelukkig 24 allen. Maar was een beetje aan t whatsappen met de locale vrienden na de dis (linzen en worst, brengt geluk juist zoals rood ondergoed dragen op oudjaar).

En de meesten kruipen vroeg onder de wol… ik heb de familie hier nog geprobeerd te activeren voor een risico (risk), of een italiaanse trivial pursuit (extra moeilijk vd buitenlanders als ik). Maar niemand hapte.

Dus vroeg het bed in, maar voel me niet triest, want de meeste whatsap locals doen hetzelfde…want morgen skieen en minder mensen op de piste (of er buiten).

Wat doen julie zoal?

Gelukkig 2024!

Wij hebben nog het ‘Le Plus Grand Cabaret du Monde, 25 Ans’ aanstaan - maar eerlijk is eerlijk, in Val Cenis gebeurt niet zo veel en ik zit te vechten tegen de slaap na een volle dag skieen 😂

Heb zelfs de champagne al laten aanbreken voor me.

Dochter (8) stuitert nog wel door het appartement 🤣🤣 die vindt het grand cabaret best erg leuk

*bericht bewerkt door LoveToSki op 31 dec 2023 22:33

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

null

Hier de bubbels met lekkers ipv oliebollen ook al op. Zo lekker naar bed en morgen weer skiën met z’n allen!

null

Hier bestuderen we naast het cabaret @LoveToBoard zn skibrillen met champagne (en druivensap voor de dochter) 😂

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ik heb ook voorgesteld om vroeg onder de wol te kruipen, maar tevergeefs. Wij gaan heel even in Meran kijken rond 00:00 en dan snel weer naar het appartement.

Gang is alles

Hier nog verlaat sinterklaas/kerst gevierd met een spel en een lading rommelcadeaus. Middernacht moet te halen zijn, maar het is knap rustig in Campitello. Ik vermoed dat het morgenvroeg niet rustig gaat zijn, zeker gezien de verse sneeuw.

null

Hier de bubbels met lekkers ipv oliebollen ook al op. Zo lekker naar bed en morgen weer skiën met z’n allen!

Teddie op 31 dec 2023 22:37

Ahhhh, Clairette de Die. Altijd lekker!
Alle goeds voor 2024 allemaal!

Nouja, de champagne is gesabreerd en inmiddels weer op, vuurwerk is ook de lucht in, dus ga maar eens naar bed. Die pistes moeten nog een kleine 2 weken wachten…

Gelukkig Nieuwjaar … 21.20 bed in en nu… auf gehts…

Gelukkig nieuwjaar. Nog even het katertje laten zakken en dan het liftje in 🤟

I can stick uphill ice, on my saucer...

Na de kerst in oostenrijk gevierd te hebben was het oud en nieuw weer thuis. Lekker oud Hollands vuurwerk afsteken in de regen. Wat een domper vergeleken met de afgelopen week in Serfaus! Nu weer aftellen tot we 17 februari naar Morzine kunnen rijden.

Gelukkig wintersport jaar allemaal. Met veel sneeuwplezier!

🏂

Beste wensen voor 2024, om 0.00 nog vuurwerk gekeken, afgestoken door schoonzoon en kleinkinderen in de tuin. Daarna slapen en vanmorgen om 9 u op de piste met een vers laagje sneeuw en heerlijk rustig.

Dienten Die Alte schule

Na de kerst in oostenrijk gevierd te hebben was het oud en nieuw weer thuis. Lekker oud Hollands vuurwerk afsteken in de regen. Wat een domper vergeleken met de afgelopen week in Serfaus! Nu weer aftellen tot we 17 februari naar Morzine kunnen rijden.

Gelukkig wintersport jaar allemaal. Met veel sneeuwplezier!

Martin9 op 01 jan 2024 12:18

Wij gaan mee hoor. 17 februari Morzine. Hopen op iets meer sneeuw dan afgelopen winter. Maar zin in.

Iedereen een gelukkig, sportief, maar vooral veilig 2024! En als iedereen nou eens lief doet… (m.n. onze hulpverleners) dan moet 2024 toch een fantastisch jaar worden.

*bericht bewerkt door linda5 op 01 jan 2024 19:36

linda

Plaats een reactie