Gezellige skiërs/boarders, Skiwelt 4 t/m 11 maart 2024

Met een wisselende groep, gezellige wintersporters, gaan we 4 maart weer de sneeuw opzoeken in Oostenrijk. We gaan dit keer naar het skigebied Skiwelt met 280km aan pistes en hebben we een huisje bij Hopfgarten met mooi uitzicht over het dal en plaats voor maximaal 10 personen (3 slaapkamers, 2 woonkamers, balkon).

De gemeenschappelijke kosten delen we en ik vraag vooraf 425 euro pp (voor o.a. accommodatie en boodschappen), dit kan achteraf iets hoger of (meestal) lager uitvallen, dus je krijgt mogelijk wat terug of je moet iets bijbetalen. Mocht je zelf geen vervoer hebben, het is vaak wel mogelijk met iemand van ons mee te rijden en de kosten te delen, wel zo gezellig ook.

Zelf hou van de gezelligheid in de accommodatie, een bordspelletje op zijn tijd, leuke gesprekken, doorskiën tot de laatste lift gaat, maar ook de après-ski. Ik ben gevorderd wat betreft skiën (soms ook op de big foots) en red me wel op elke piste, maar ook met wat minder ervaring, kun je ook aansluiten. Eten doen we wisselend in de accommodatie (zelf koken) en af en toe uit eten.

Spreekt het je aan of wil je wat meer weten, let me know.

null

*bericht bewerkt door Roderik op 02 jan 2024 15:29

Hoi Roderik, ik ben geïnteresseerd en hoor graag van je oproep nog actief is. Ik ben 57 jaar en woon in Den Haag, dit jaar voor het eerst solo en op zoek naar een gezellig reisgezelschap. Groeten, Marcel

Hoi Marcel, leuk dat je interesse hebt. Ik neem straks nog even contact op. Idealiter zoek ik reisgenoten van rond de 40 (maar geen wet van Meden en Perzen).

Alle begrip daarvoor, misschien handig om dat in je topic te vermelden.

Hey Roderick,
Ik ben Kim, 44, single, medium gevorderde snowboarder uit Brabant en heb interesse om aan te sluiten bij jullie. Hoe komen we in contact met elkaar voor meer info? Ik hoor graag van je.
Groetjes Kim.

*bericht bewerkt door Roderik op 10 jan 2024 18:47

Even een update, de groep begint redelijk vol te raken, maar er zijn nog te weinig auto’s in ons gezelschap. Dus als er nog iemand met auto mee wil, zou dat heel fijn zijn.

Hi Roderik,

Dat klinkt goed, ik heb wel interesse. Zelf ben ik een ervaren skiër, 52 lentes jong. ;-) In bezit van ruime auto evt. met dakkoffer. Het startpunt van mijn reis is Deventer.

Groetjes, Jos

*bericht bewerkt door Jos71 op 04 feb 2024 10:59

Hi Roderik,

Leuk om te lezen. “helaas” ben ik iets jonger (30) maar weet ik zeker dat ik goed gezelschap ben.
Ook in het bezit van een auto maar helaas geen dak koffer. Startpunt voor mij zou Rijssen zijn, maar een stukje omrijden is geen probleem.

Hoor graag.

Met vriendelijke groet,
Hendri

@hendrilankamp Ik stuur je zometeen even een pb.

Inmiddels zijn er overigens voldoende auto’s, dus dat is zeker geen vereiste meer.

Hoi Roderik,
Ik probeer een 50+ trip samen te stellen voor een lang weekend, een hele week is mij ook te lang ivm werk etc. Stuur maar een persoonlijk berichtje als je het leuk vind.
Zelf ben ik 55 jaar, sportief en ik snowboard. Mocht er nog plek zijn dan hoor ik dat graag.
Groet Rik
rveen@amadon.nl

Hoi Rik, het gaat om een hele week hierboven en voorkeur gaat uit naar rond de 40 (met een redelijke marge wel). Er zijn nog 2 plekjes in de accommodatie (en enkele geïnteresseerden die nog niet weten of ze vrij kunnen krijgen).

Hoi Roderik,
Is er toevallig nog een plek voor een beginner snowboarder?
Ik ben 40 jaar en ik kom uit Arnhem.
Groetjes Fay

Hoi Fay, zullen we vanmiddag of dit weekend even bellen (zie PB). Er is nog 1 plekje (zijn met 9 nu). En er is weer een mooi laagje sneeuw gevallen ook (waarschijnlijk weer wit tot in het dorp).

*bericht bewerkt door Roderik op 23 feb 2024 16:38

He Roderik,

Misschien ben ik hartstikke te laat, maar ben nieuw op dit forum en zag nu pas je berichtje. Hebben jullie nog plek? Ik ben een vrolijke dame van 40 jaar en kan goed skiën.

Plaats een reactie