Lift TK Turche (Les Gets)

Leden,
Iemand die weet waarom de Turche lift in Les Gets gesloten is? (alleszins op interactieve map)
Laat ons nu net een hotel hebben geboekt net aan de lift.

Wij hebben in dezelfde hoek geboekt. Als ik de interactieve pistekaart bekijk, dan lijkt het erop dat je gewoon naar de stoeltjeslift beneden door kan skiën van La Turche. Lijkt me sowieso relaxter.

Maar weet niet of dit in de praktijk ook zo is, dat je kan doorskiën.

Je kan inderdaad zonder probleem door skiën naar de Perrieres express.
Ik heb even gemaild naar office de tourisme met de vraag of hij dit seizoen nog opengaat.
Als ik antwoord heb laat ik hier iets weten.

Je kan inderdaad zonder probleem door skiën naar de Perrieres express.
Ik heb even gemaild naar office de tourisme met de vraag of hij dit seizoen nog opengaat.
Als ik antwoord heb laat ik hier iets weten.

jessedeconinck op 07 jan 2024 15:36

Toevallig nog iets gehoord? Of ben je er al geweest? Of iemand anders misschien? Sleeplift La Turche lijkt nog steeds gesloten.

Het lijkt op de interactieve kaart ook alsof de piste Vorosses gesloten is. Het zou wel relaxed zijn als die open zou zijn voor ons.

De turche sleeplift heeft geen of weinig sneeuw.

De turche sleeplift heeft geen of weinig sneeuw.

mr_pds op 25 feb 2024 09:46

En de Vorosses piste die er langs loopt zeker ook niet? Naar het huisje kunnen skiën zou fijn zijn…

*bericht bewerkt door Bierdopje op 25 feb 2024 09:49

De turche sleeplift heeft geen of weinig sneeuw.

mr_pds op 25 feb 2024 09:46

En de Vorosses piste die er langs loopt zeker ook niet? Naar het huisje kunnen skiën zou fijn zijn…

Bierdopje op 25 feb 2024 09:47

Volgens de interactieve kaart is die dicht. De rode is wel open. https://www.lesgets.com/nl/ontdek-het-skigebied/skien-winter…

Plaats een reactie