Welke reistas voor skischoenen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe reis tas voor mijn skischoenen. Dit mag een rugtas zijn of draagtas. Liefst met ruimte voor nog een helm. Enige eis is dat deze tas mee mag als handbagage in het vliegtuig.
Welke bevallen jullie goed en raden jullie aan?

*bericht bewerkt door Patrickm91 op 08 jan 2024 15:23

Moet het perse een tas zijn? Als je handbagage koffertje al hebt, zou ik het gewoon daarin doen.

Bijvoorbeeld een Thule RoundTrip Boot Backpack 45L, fijne robuuste tas waar veel in past. Heb alleen geen verstand van handbagage afmetingen, dat wel even nakijken.

Ik heb de Thule Chasm S 40L vorig jaar gekocht. Passen skischoenen in. Is de maximale maat die mee mag in het vliegtuig. Heb mijn helm in een andere tas maar ik denk dat het wel past. Echt een hele fijne tas.

null

Wij hebben deze voor onze schoenen/helm/handschoenen etc etc… hele fijne tassen, veel ruimte. En verkrijgbaar in heel veel verschillende kleuren, even een beetje Google;) dan krijg je wellicht ook een mooiere prijs.

Ik neem al jaren mijn schoenen mee in een kleine koffer, zo’n trolley die als handbagage mee mag. Naast de schoenen past ook de skikleding voor minstens 1-2 dagen er prima in, wel zo handig indien je grote reiskoffer om één of andere redenen niet op de loopband op het vliegveld van bestemming zijn…
Verder een gewone rugzak van zo’n 25 liter voor kleine spullen en de helm.

Plaats een reactie