Crivit photocromatische skibril

Bij kopen let ik als eerste, op de best mogelijke prijs-kwaliteit verhouding. Dat kan ook betekenen veel geld, voor het best mogelijke product.

Dat geldt niet voor iedereen. De pronk-factor is voor sommigen belangrijker dan voor anderen. En dat is prima zo.

Iedereen weet dat 99% van de Range Rovers, alleen op zand rijdt op de parkeerplaats bij het bos. Dat F150’s 99% van de tijd zonder belading, met 1 berijder onderweg zijn. Dat de gewichtsbesparing van een carbon fiets, 80% van de tijd compensatie is voor teveel biertjes 🫣

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Iedereen is vrij om puur voor imagodute spullen te kopen. Het is een vrij land, gelukkig maar.

Maar het blijft compensatie gedrag. Ik heb meer respect voor iemand die op oud spul mooi de berg af komt.

*bericht bewerkt door Onnem op 13 jan 2024 12:22

The older I get, the better I was

Onze dochter heeft hem vandaag getest in de hal, haar conclusie: blij en fijn!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ik heb hem ook besteld. Mijn huidige bril is wat te groot waardoor die mijn neus dichtdrukt. Hopen dat deze niet te klein is en mijn bril insert erin past. Het is altijd wat :-)

.

*bericht bewerkt door evr66 op 14 jan 2024 06:57

Edwin van Riel

Ik heb hem ook binnen. Hij is wel klein dus ik denk perfect voor mijn dochter.

Onze dochter heeft hem vandaag getest in de hal, haar conclusie: blij en fijn!

LoveToSki op 13 jan 2024 22:30

Wel benieuwd hoe de ervaringen buiten zijn. Die van een indoorhal lijken mij niet echt relevant/representatief.

*bericht bewerkt door Geraertshoven op 19 jan 2024 08:48

Onze dochter heeft hem vandaag getest in de hal, haar conclusie: blij en fijn!

LoveToSki op 13 jan 2024 22:30

Wel benieuwd hoe de ervaringen buiten zijn. Die van een indoorhal lijken mij niet echt relevant/representatief.

Geraertshoven op 19 jan 2024 08:46

binnen weinig tot geen uv, dus bril zal altijd op maximale doorlatendheid staan. op zich prima, zo veel licht is er niet daar. Maar je krijgt inderdaad geen zicht op de fotochromatische werking dan.

Edwin van Riel

Heeft iemand hem al op de piste getest toevallig?
Ben wel nieuwsgierig 😁
Mss wel leuk brilletje voor de kids

*bericht bewerkt door danny.mara op 19 jan 2024 10:13

ik heb hem ook besteld en binnen. Hij is niet te klein voor mijn bril insert en hij kleurt goed mee in de zon

Onze dochter heeft hem vandaag getest in de hal, haar conclusie: blij en fijn!

LoveToSki op 13 jan 2024 22:30

Wel benieuwd hoe de ervaringen buiten zijn. Die van een indoorhal lijken mij niet echt relevant/representatief.

Geraertshoven op 19 jan 2024 08:46

binnen weinig tot geen uv, dus bril zal altijd op maximale doorlatendheid staan. op zich prima, zo veel licht is er niet daar. Maar je krijgt inderdaad geen zicht op de fotochromatische werking dan.

evr66 op 19 jan 2024 09:47

Nee daarvoor moeten we nog 4 weken wachten 😞 bijna!!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Mooi vooruitzichtvtoch.

Edwin van Riel

Vanwege 2 redenen

  1. Goed uitzoeken kost teveel moeite
  2. Apple effect, maw proleten gedrag, willen showen dat je veel geld te besteden hebt
Onnem op 10 jan 2024 16:33

Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt (net als de bekende fabel dat goedkope merken en dure merken per definitie uit dezelfde fabriek komen, wat overigens nog niets zegt over de kwaliteit, want dat wordt vooral door de specs bepaald), maar het is niet meer dan borrelpraat.

Heeft iemand hem al op de piste getest toevallig?
Ben wel nieuwsgierig 😁

danny.mara op 19 jan 2024 10:13

Ook besteld, en geleverd. Past goed, maar ik heb niet zo’n groot hoofd.
Wordt vanaf maandag 22/1 getest op de piste… ik laat mijn ervaringen nadien wel weten.

klopt het dat de bril niet meer online bij de Lidl te vinden is, of kijk ik er over heen?

Ik zie hem ook niet meer op de site @mardejo1 .

Ik zie hem ook niet meer op de site @mardejo1 .

TJ op 20 jan 2024 09:41

Helaas!

Ja excuus mensen! Gisteren het laatste exemplaar (witte) besteld voor mijn vrouw 😅

Ik heb m inmiddels binnen, eerste indruk: nette prima passende bril. Het fotochromatische aspect heb ik door het slechte weer nog niet kunnen testen.

Eerste testdag vandaag, maar helaas nauwelijks zon hier. Bij bewolking doet ie het prima, en die paar zeldzame momenten dat de zon er eventjes doorkwam leek het ook ok. De echte test zal zijn als je bij zonnig weer van volle zon, in beschaduwde plekken komt… dat heb ik hier vandaag niet gehad.

Dochter heeft hem even opgehad. Hij sluit beter aan op har helm dan die van de decathlon. Nog 3.5 week voor ze hem in t echt mag testen.

Vandaag in Gargellen een beetje van alles gehad. Begonnen vanmorgen met sneeuw/mist. Daarna stopte het sneeuwen en beterde het iets (naar zo’n grijze bedoening), en na de middag het zonnetje. Ideale omstandigheden om de bril te testen dus. En die deed dat zeer goed bij de overgangen zon/schaduw/zon, en ook bij het grijze, maar dat had ik gisteren al gerapporteerd. Alleen bij de sneeuwbuien en mistig weer bij aanvang van de dag, zag ik geen relief (eigenlijk zag ik hoegenaamd nauwelijks iets). Maar dat is ook niet zo verwonderlijk zeker? Wss kan geen enkele bril dan prima zicht geven.
Conclusie: voor mij zeker zijn prijs waard.

Die van mij komt overmorgen binnen. Wilde de witte, maar er waren alleen nog zwarte. We’ll see… Test is over een week.

Hoi, de bril zit mij helaas niet lekker. Wil iemand hem overnemen? Nieuw met doos en beschermfolie er nog op.

Die van mij komt overmorgen binnen. Wilde de witte, maar er waren alleen nog zwarte. We’ll see… Test is over een week.

jazzper op 24 jan 2024 17:04

He? De zwarte waren eerst op, zijn die nu weer binnen? Op de site van Lidl zijn ze beide uitverkocht momenteel. Wij hebben er inmiddels overigens 2 (allebei wit, hadden wit en zwart gewild).

Die van mij komt overmorgen binnen. Wilde de witte, maar er waren alleen nog zwarte. We’ll see… Test is over een week.

jazzper op 24 jan 2024 17:04

He? De zwarte waren eerst op, zijn die nu weer binnen? Op de site van Lidl zijn ze beide uitverkocht momenteel. Wij hebben er inmiddels overigens 2 (allebei wit, hadden wit en zwart gewild).

Claire op 24 jan 2024 17:17

Ja ik kon alleen zwart kiezen en wilde wit. Mocht je heeeel graag zwart willen en in de buurt van Utrecht komen kan je langskomen ;)

@Claire Ik heb net een zwarte besteld online. Er zijn er blijkbaar weer een paar beschikbaar zowel wit als zwart. Dus snel bij zijn.
En anders even ruilen met @jazzper

Don`t eat yellow snow

Zo te zien hebben ze de retouren net ingeboekt ;)

Aanvulling op mijn bericht: ik heb een witte ter overname, af te halen in Utrecht

thanks! Er was nog net een witte beschikbaar.

Mooi voor mijn dochter.

Totales Vollidiot

Ik heb een witte over. Nieuw in de verpakking met de beschermfolie nog op de lens. Af te halen in Den Haag (of te verzenden natuurlijk).

Plaats een reactie