Superlastminute paar dagen sneeuw?

Gezocht: M/V/X 25-45 . Ook ski/snowboard gek en komende dagen wat tijd vrij. Bijvoorbeeld vanaf morgenavond (woensdag) of donderdag vertrek. Uiterlijk ergens eerste helft volgende week weer terug.

Waarheen: Ben flexibel maar heb gezien de sneeuwverwachting een lichte voorkeur om richting m’n thuisbasis val d’Aosta te gaan (hoog en pakt sneeuw mee, bijvoorbeeld vrijdag dagje poeder Crevacol, en daarna door naar La Thuile of Cervinia, afsluiten terug via Pila/Verbier of Chamonix?). Ben ook over te halen voor Oostenrijk of ergens anders als je een heel goed idee hebt.

Over mij:
Ski alles en overal, voorkeur voor zwart/skiroutes/buckels/offpiste maar kan ook genieten van lekker toeren door een gebied.
Drankje na het skiën: heerlijk! Hou van een beetje (of wat meer) gezelligheid, zo lang het maar niet ten koste gaat van de eerste lift de volgende ochtend.
Geloof heilig in FRIENDS on a powder day. Poeder is fantastisch maar alleen mét mensen die ook de benodigde gear hebben.

Jij…
bent bij voorkeur ergens tussen 25-45, maar uiteindelijk is leeftijd maar een getal
bent liefhebber van bergen, sneeuw en veel afdalingen!
kan een beetje skiën of boarden, bij voorkeur ook een liefde voor wat lastiger pistes of off-piste maar iig op redelijk tempo
hebt een goede muzieksmaak (maar wat dat dan betekent is kan over onderhandeld worden onderweg)

*bericht bewerkt door michielr op 16 jan 2024 22:20

Hey, als het een week later zou zijn had ik waarschijnlijk aangesloten maar dat past niet voor jou he? Ben 24, redelijk gevorderde snowboarder. Ik heb een fishtail board dat ik vooral gebruik voor carven maar als de kans zich voordoet ook poeder…

Hey Tim, dank voor je reactie, nee helaas week later past niet. Wie weet voor een volgende trip!

Oke, misschien een volgende keer inderdaad!

Plaats een reactie