ESF 1 op 1 les minder dan 6 dagen

In maart ga ik met mijn vriendin naar Risoul.
Om haar techniek wat bij te schaven zou ze graag enkele uren 1 op 1 les hebben, bij voorkeur in het Nederlands. De eerste naam waaraan ik denk is ESF, echter is het volgens hen niet mogelijk om minder dan 6 dagen en dus 6 lessen te nemen. We hebben geen zin in iedere dag ergens ‘moeten’ zijn en willen ook gewoon ons eigen ding doen. Is het verhaal van 6 dagen les of geen les een verkoopstruc en kunnen ze hiervan afwijken of is dit een stricte regel?
Alvast bedankt

volgens de site daar ter plaatse op het moment zelf te regelen
Of het in het Nederlands kan… geen idee

null

*bericht bewerkt door flap20 op 23 jan 2024 16:56

Verwacht bij ESF niet in het Nederlands les te krijgen. Verder voor ons altijd prima geweest, zeer capabel.

Edwin van Riel

De site van ESF scholen hebben vaak een overzicht van de leraren. En anders kun je een mailtje sturen.
In Les Menuires werkte jarenlang een Vlaamse dame en kon er dus in het Nederlands les worden gevolgd.

Staat gewoon op de site van de ESF Risoul dat ze ook in het Nederlands les kunnen geven.
Dat is geen garantie maar…

Je kan ze allicht mailen - je zoekt de privélessen. Die geeft ESF altijd wel. Ik boek meestal 1 of 2 keer een paar uur.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Privéles boeken is geen probleem: https://www.esf-risoul.com/adultes/lecon-particuliere/…
Te boeken per uur (46 EUR) of per 1.5 uur (69 EUR), met max 3 personen voor dezelfde prijs. Vaak net op de middag, tussen de groepslessen in. De site vermeld “En vente sur place uniquement”, maar via mail (in het Frans of Engels) kan je dat zeker ook regelen.

Vaak zijn er enkele monitoren in een gebied die enkele woorden Nederlands spreken.
Of je nog op tijd bent om deze monitoren te boeken weet je pas na navraag per mail.

In het Engels (met Alo-alo accent) is het normaal gezien geen probleem om een monitor te vinden.

Glide on!

Vrijwel alle Franse skileraren spreken tegenwoordig heel redelijk Engels, dus dat zou toch goed moeten komen denk ik.

Dank jullie wel voor de antwoorden. Zelf heb ik inderdaad ook reeds goede ervaringen met ESF gehad.

Ik heb bevestiging gekregen dat les in het Nederlands zeker mogelijk is, maar via mail blijft de mevrouw vast houden aan het feit dat minder dan 6u verspreid over 6 dagen onmogelijk is om in te plannen jammer genoeg. Hebben nu geen zin om ons vast te hangen aan de volle week, dus ga morgen telefonisch ook nog eens proberen. Anders zullen we het daar dan wel zien.

Wow das goedkoop die 1 op 1 lessen. Oostenrijk afgelopen kerst nog het dubbele betaald.

Plaats een reactie