Fischer Progressor F19 (170 cm) te koop

Fischer F19 Progressor, 170 cm, uit 2019 te koop. Breedtes 122 - 75 - 104 mm, dual radius R 17 / 13, race track plaat en RSX 12 bindingen. Ze worden te koop aangeboden omdat ik na vijf jaar weer eens op andere ski’s wil skiën.

Er is gemiddeld één week per jaar op geskied. Ze zijn nèt geslepen en gewaxt en kunnen dus direct worden gebruikt. Zijn in uitstekende staat. Altijd goed onderhoud gehad, donker en droog bewaard. Op te halen in De Meern (regio Utrecht). Vraagprijs €150,-.

null

null
null
null
null
null

Mooie ski’s! Ik heb misschien wel interesse. Even navraag doen.

Mr. Slow

Wat een prachtige ski!

Af en toe vind ik het nog altijd jammer dat ik exact hetzelfde setje ooit heb verkocht. Ik ken geen andere ski met zo’n breed bereik. Van luie cruiser waarmee je zonder zorgen naar de wolkjes in de lucht kan kijken, naar een goeie float in een laag poeder tot een behoorlijk sportieve ski met redelijk wat punch.
Voor 150 euro en in die staat? Dat zou een no-brainer moeten zijn.

Hoi Joal4,
Zou deze ski geschikt kunnen zijn voor een puber van 195 lang en zo’n 75 kg? Hij groeit in de lengte niet meer.
Als dat het geval is, absoluut interesse!

*bericht bewerkt door mardejo1 op 03 feb 2024 23:43

Misschien kan ik de vraag beter anders stellen: voor welke lengte/gewicht is deze ski geschikt? Want er komt ook nog een broertje achteraan die (beduidend) kleiner zal blijven. Dus er past altijd wel een op.

Dus als ik weet voor welke lengte/gewicht deze skies geschikt zijn, zeker interesse!

Het is een ski die je wat meer op lichaamslengte mag skiën. Niet per sé een ski die tot spielerei uitnodigt, dus niet direct een jongerenski in die zin.

Bedankt voor alle interesse. De Ski is inmiddels verkocht!

Plaats een reactie