Alternatief voor de holmenkol koperen speedbrush

Beste leden,

Mijn holmenkol koperen rotobrush borstel laat zijn koperen haren los 🤯
Maar dan ook zo erg dat het dus gaat opvallen de kale plekken op de borstel. Behalve een nieuwe borstel van holmenkol te bestellen dacht ik aan een alternatief eventueel.
Zijn er hier mensen die dit ook al eens hebben gedaan? Zoja met welk merk heeft u hem dan vervangen. Wetende dat de speedstick van holmenkol 120mm is

Ik ben benieuwd wat er allemaal voor suggesties gaan komen.

Groet,Toon

Ik gebruik Red Creek, maar ik durf niet zeggen of die op de Holmenkol stick passen. Gangbare maten zijn daar 100, 140 en 200mm, volgens mij hebben ze niets in 120mm.
Vind het wel vreemd dat die uit elkaar valt. Als je te veel druk moet zetten, kan je misschien uitkijken naar een lichte staalborstel ipv koper. Voor het uitborstelen en open leggen van de structuur is dat ook beter dan koper. Eigenijk mag je geen druk zetten op een rotobrush en moet je de borstel gewoon z’n werk laten doen.

Ik heb zojuist een koperborstel besteld van skinstar ook 120mm.
Een lichte druk werd mij altijd verteld misschien iets te veel druk gegeven 🫣ken gebeuren, maar hierna niet meer😂

Nu maar even met de hand borstelen die is wel van red creek een fine steel oval borstel. De het toch liever met de rotobrush 😂😂

Plaats een reactie