Gezocht: Accommodatie Oostenrijk 5 personen tussen 16-25 februari

Beste wintersporter,

In het kader van wanhoop: Ik ben opzoek naar een last minute 5-persoons accommodatie in Oostenrijk tussen 16 februari en 25 februari. Het online aanbod voor last minutes in Oostenrijk is namelijk erg beperkt en extreem prijzig, vandaar dat ik het via deze weg probeer :).

Er zijn niet veel eisen, maar wel een aantal voorwaarden:

  • minimaal 5 nachten
  • max 1 km tot piste of skilift
  • skigebied minimaal 40 km aan piste

Mochten er mensen zijn die mij verder kunnen helpen (wegens annulering of andere reden), kom ik graag met jullie in contact. Tips zijn ook welkom!!

Met vriendelijke groet,
Floyd

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 05 feb 2024 09:19

Als tip kan ik meegeven. Kijk op de websites van de skigebieden/dorpen zelf. Als er annuleringen zijn, dan kunnen ze daar hun vrijgekomen acco weer aanbieden.

Op sunweb zie ik (met filter 2 kamers) prijzen onder de € 1500,- pp, halfpension, ik denk incl skipas. Als dat te duur is zou ik alle lokale sites continue refreshen in de hoop op een annulering…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Voor last minute kun je vanaf komende week pas echt goed terecht. Via de social media van de reisaanbieders en via unverbindliche anfragen bij de VVVs maak je de beste kans.
En ja, Oostenrijk is duur geworden.

Als je je eis van 1km tot de piste laat vallen moet er zeker wat betaalbaars te vinden zijn lijkt me. Dan maar een stukje met de skibus?

Via https://www.feratel.com/en/book-online.html#/accommodations… doorzoek je alle VVV sites in één keer. Kan niet per land, dus je moet de Oostenrijkse deelstaten even apart invullen. Meeeeeer dan genoeg keuze nog.

Altenmarkt ; 20km pistes op 300mtr van het appartement, en 5min met de auto naar Flachau. Bus naar Zauchensee 10min stopt v de deur
https://www.ski-bike-appartements.at/en/book/
Laatste app beschikbaar, 600€ pp voor een week.

*bericht bewerkt door Derhansel op 04 feb 2024 14:29

idd, de keuze is reuze :-)
Internet is groot, er is zat te vinden.
succes.

Dit vind ik qua locatie, prijs kwaliteit misschien nog wel 1 van de beste die ik kon vinden:

In Schladming, op loopafstand van de piste, voor 2100€
https://www.schladming-appartements.at/en/Accommodation/ALPI…

*bericht bewerkt door Derhansel op 04 feb 2024 14:53

null

In Lofer ook wat gevonden, een annulering. €1800,- incl ontbijt.

Probeer het hier eens, info@edelweiss-rentals.com
Rianne Castro zij beheert verschillende huizen en appartementen.

Dienten Die Alte schule

@FloydP7
Beide opties die ik noemde, zijn inmiddels niet meer beschikbaar.
Is het een van deze geworden, sowieso leuk om te weten!

*bericht bewerkt door Derhansel op 06 feb 2024 17:00

@Derhansel
Nee helaas… We waren nog in afwachting van verlof goedkeuringen vandaag.
Erg jammer dat we hierdoor niet door konden pakken op de bovenstaande tips, welke tevens zeer goed waren!

Duss… Mocht iemand nog mogelijkheden weten? Ze zijn steeds welkom!!

16-23 februari… dat is van vrijdag tot vrijdag in de drukste weken van het jaar. Ik zou zoeken op zaterdag tot zaterdag, dan heb je meer kans.

Peter Pos

Duss… Mocht iemand nog mogelijkheden weten? Ze zijn steeds welkom!!

FloydP7 op 06 feb 2024 18:21

Wij doen niet heel veel anders als jou hoor. Gewoon heel het internet afstruinen…
Je eisen zijn wellicht wat lastig zo kortdag maar voilà:

*bericht bewerkt door Verschuuren op 06 feb 2024 22:03

en een heel mooi skigebied dat Bad Kleinkirchheim

Plaats een reactie