zoek chauffeur naar Dolemieten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Dolomiti Superski

Ben op zoek naar iemand die op vrijdag 16 februari met busje met bagage van Amsterdam naar Dolemieten wil brengen, en terug op 25 februari Dolemieten naar Amsterdam.
Vervoer en benzine dus helemaal betaald en busje kan week gebruikt worden.
Rob. 0653127861

Drugs?

Mr. Slow

???
haha natuurlijk niet. gaat voor hele grote familie met 20 koffers

Gestolen juwelen? Goud? Zwart geld?
Dus niemand v/d familie kan zelf rijden?
Zelf je bagage niet kunnen meenemen?
Geen vergoeding?
Enz.

haha zulke reacties nooit verwacht…
natuurlijk wel een vergoeding.
had afspraak met student die wilde € 600 hebben, maar die heeft gisteren gehoord dat hij zelf naar Frankrijk mag.

het moet naar een Hotel in de Dolemieten, in Meranza

???
haha natuurlijk niet. gaat voor hele grote familie met 20 koffers

rob_v op 06 feb 2024 19:47

En die steek je in een busje?

Bla, bla, bla.

???
haha natuurlijk niet. gaat voor hele grote familie met 20 koffers

rob_v op 06 feb 2024 19:47

En die steek je in een busje?

bartvwg op 06 feb 2024 21:01

Niet de familie, alleen de koffers denk ik? Als iedereen vliegt en je vindt een student dat tijd heeft is het nog niet zo gek. Betaal je skipas en acco voor hem, kan hij weekje gratis skiën.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hi Rob, ik neem aan dat het Maranza is, in het Pustertal? Moet busje met bagage daar vrijdag al zijn of op zaterdag? Hoeveel zitplaatsen heeft busje?

Ja zeker, Maranza.
Wij komen met de hele familie rond 11 h zaterdagochtend aan.

Ik krijg het busje van een relatie van me. Het is een bedrijfsbusje. Denk dus dat er drie personen voorin kunnen.

Ok, ik moet/mag in dezelfde periode naar Brunico met totaal 3 pers. Incl mijzelf dus wellicht is er een mogelijkheid als er nog ruimte is voor eigen bagage naast de 20 koffers. Ben geen student, helaas, 54 jaar ervaren chauffeur en bekend met de route. Winterbanden en sneeuwkettingen aanwezig neem ik aan? Ik overleg het even en laat je nog even zsm weten of het van mijn kant zou kunnen.

Klinkt zekwr goed. Ga morgen even vragen hoe het busje is. En indien ok zeker kettingen. Morgen even bellen?

Is goed, ik bel morgen in de loop van de dag even. Wil graag even info over bus die de reis zou moeten maken (wellicht foto’s oid) en nog wat vragen.

Is het a gelukt om iemand te vinden?

Heb je vanmorgen proberen te bellen en later nog bericht, maar niets terug gehoord.

Idem hier, gebeld en voice mail achtergelaten na contact gisterenavond, maar helaas nog geen reactie terug.

ik heb geen voicemail gekregen…
Heb inmiddels een student gevonden die voor mij heen en weer gaat rijden.
Dank voor de reactie

Groet

Rob

Misschien een heel flauwe reactie, dan alvast m’n excuses…

Maar mijn aanname is dat de student geen kritische vragen stelde over de staat vd bus en de aanwezigheid van goede winterbanden en sneeuwkettingen?

Geen probleem, maar twee keer voice mail en whatsapp dan is het wel netjes om even te reageren als mensen de moeite nemen…
Maar fijne vakantie in ieder geval!!

Heb nog een keer gekeken, maar geen whattsapp en ook geen voicemail… sorry

Maakt mij verder niet uit maar dan is er wat mis met je telefoon als dit, 0653127861, idd je tel nummer is. (Gemiste) oproep en vm om 15.59 en 17.51 en (ontvangen maar niet gelezen) whatsapp om 18.52 uur. Ik hoop dat het opgelost is tijdens de vakantie 😉 en nogmaals een mooie week gewenst, de vooruitzichten zijn goed ❄️!

Dank je. Telefoon nr is goed, maar er staat niets in mn app om 17.51… heel vreemd en ga zeker checken.
Jullie ook goede reis

Dank je. Telefoon nr is goed, maar er staat niets in mn app om 17.51… heel vreemd en ga zeker checken.
Jullie ook goede reis

rob_v op 07 feb 2024 21:47

Vreemd. Je blijft steeds maar de helft van de vragen beantwoorden.

hallo hallo. heeft u al iemand gevonden. Ik ben beschikbaar voor de ritjes van en naar Italie. Als je nog iemand zoekt reageer dan met uw tel nt. dan kunnen we contact leggen… mvg Aram.

Even serieus
Als er geen winterbanden maar alleen all weatherbanden op zitten gaat het feest niet door.
Bij een ongeluk ook al ben je niet fout.
Ben je altijd schuldig.

Zo zwart-wit is dat toch niet? Er zijn toch nog legio all season banden die zijn toegestaan? (Ik ging er althans vanuit dat onze all-season banden gewoon legaal zijn voor onze aankomende wintersport over 1.5 week…)

Even serieus
Als er geen winterbanden maar alleen all weatherbanden op zitten gaat het feest niet door.
Bij een ongeluk ook al ben je niet fout.
Ben je altijd schuldig.

Hooykaas op 08 feb 2024 08:17

Is echt grote onzin. Goede All season banden hebben gewoon de verplichte merktekens voor Duitsland, Oostenrijk en Italië. Worden daarom gewoon gezien als winterband daar en in geval van een ongeluk is dat geen reden voor schuld.

Don`t eat yellow snow

Zo zwart-wit is dat toch niet? Er zijn toch nog legio all season banden die zijn toegestaan? (Ik ging er althans vanuit dat onze all-season banden gewoon legaal zijn voor onze aankomende wintersport over 1.5 week…)

Luuk741 op 08 feb 2024 08:31

Alleen met de bekende sneeuwvlok erop. Alleen M+S mag niet meer.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

@jaapm bel de politie in Duitsland en Oostenrijk even op zou ik zeggen.😃😃

Zo zwart-wit is dat toch niet? Er zijn toch nog legio all season banden die zijn toegestaan? (Ik ging er althans vanuit dat onze all-season banden gewoon legaal zijn voor onze aankomende wintersport over 1.5 week…)

Luuk741 op 08 feb 2024 08:31

Alleen met de bekende sneeuwvlok erop. Alleen M+S mag niet meer.

LoveToSki op 08 feb 2024 09:05

Goede all-season banden hebben dat sneeuwvlok merkteken gewoon. Daar hoef ik de politie in wat voor land dan niet voor te bellen. Kan ik zelf op de band zien.

Don`t eat yellow snow

Plaats een reactie