Wintersport liefhebbers gezocht Maart '24 (21-30 jaar)

Hey wintersportliefhebbers!

Na mijn laatste oproep in december kan ik met een blij gevoel zeggen dat we afgelopen januari met een ontzettend leuke groep een leuke reis gemaakt hebben. Nu blijft het toch kriebelen om nog eens op wintersport te gaan dit seizoen. Dus vandaar deze oproep:

Om mijzelf kort te introduceren:
Ik ben een man van 24 jaar en met aardig wat ski ervaring (ter info: ik ga zelf niet off-piste).
Ik hou ervan om lekker vroeg op de piste te staan en veel kilometers te maken. Na een dag avontuur sluit ik graag af met een drankje, een spelletje of lekker rustig op de bank.

Ik ben opzoek naar iemand in dezelfde leeftijdscategorie en die zichzelf in het bovenstaande herkent.
Nog even kort samengevat:

Bij voorkeur tussen de 21 - 30 jaar
Kleine groep van 2-4 personen
Maart '24, exacte datum nader te bepalen
aantal dagen nader te bepalen
Skigebied nader te bepalen
Vervoer: nachttrein, bus of auto
Lijkt het je leuk om mee te gaan, stuur dan vooral een bericht!

null

*bericht bewerkt door JesseBr op 08 feb 2024 19:51

Dag Jesse

Ik ben bijna 23, ook op zoek naar een skireis begin maart, maar jammer genoeg geen vriendenkring met skiërs die buiten het seizoen kunnen gaan.
Ben van Gent dus vrij centraal in Vlaanderen.

Ski al bijna 20 jaar dus ook vrij veel ervaring.
Ik ben met kerst al een kleine week met mijn vader gaan skiën in Laax. maar ben nu eerder naar iets goedkoper in frankrijk aan het zoeken.

Had onder andere ook gekeken naar Les Deux alpes Met organisatie Yoonly.
https://www.yoonly.eu/nl-nl/bestemmingen/les-deux-alpes-nl-n…

Ik ga zelf naar Les Deux Alpes eind maart. Kennis had er vorig jaar een topreis en door de gletsjer iig altijd sneeuw. Zij vond het een leuk gebied voor beginners en gevorderden.

Ga waarschijnlijk alleen naar Frankrijk, potentieel reisgenootje heeft moeite met beslissen, maar ik had geen zin meer om te wachten, haha!

Ik heb je een dm gestuurd

See you on the mountain.

Hoi ,
Ik probeer een trip samen te stellen voor een lang weekend, een hele week is mij ook te lang ivm werk etc. Stuur maar een persoonlijk berichtje als je het leuk vind.
Zelf ben ik 55 jaar, sportief en ik snowboard.
Groet Rik
rveen@amadon.nl

Plaats een reactie